עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן
כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בתביעה מול חברות הביטוח? אם נפגעתם או ספגתם נזק ברכוש במסגרת תאונת דרכים, אתם וודאי תוהים כיצד תוכלו להסתייע בשירותי עורך דין ולהתמודד עם חברת הביטוח לצורך יישוב התביעה. אמנם יש המון פרטים קטנים שעליהם יקום וייפול דבר, אך באופן כללי, אלו הנושאים בהם יוכל עורך דין תאונות דרכים לסייע לכם:
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בתביעה מול חברות הביטוח?

כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בתביעה מול חברות הביטוח?

אם נפגעתם או ספגתם נזק ברכוש במסגרת תאונת דרכים, אתם וודאי תוהים כיצד תוכלו להסתייע בשירותי עורך דין ולהתמודד עם חברת הביטוח לצורך יישוב התביעה. אמנם יש המון פרטים קטנים שעליהם יקום וייפול דבר, אך באופן כללי, אלו הנושאים בהם יוכל עורך דין תאונות דרכים לסייע לכם:

  • התקשרות עם חברת הביטוח של הנהג האחר שהיה מעורב בתאונה
  • איסוף הראיות הנחוצות לצורך התביעה שלכם
  • איסוף וארגון כל הרשומות הרפואיות והחשבונות בגין התאונה
  • התקשרות עם נותני השירותים הרפואיים שלכם לצורך איסוף רשומות חסרות
  • התקשרות עם המטפלים והרופאים שלכם לצורך איסוף ותיעוד כל המידע שנחוץ להוכחת הנזקים בתביעה
  • ארגון והצגת כל הראיות במטרה להוכיח אחריות ונזקים
  • ניהול משא ומתן עם בעלי שיעבוד (ביטוח פיצויים, בריאות, נכות עובדים וכדו') על מנת להפחית את סכום השיעבודים הללו
  • ניהול משא ומתן על הסדר משביע רצון עם שמאי הביטוח או סנגור

בואו נבחן חלק מהנושאים הללו לעומק.

התקשרות עם חברת הביטוח של הנהג האחר שהיה מעורב בתאונה

בכל מקרה של נזקי גוף, עורך דין תאונות דרכים פותח ערוץ תקשורת עם שמאי הביטוח של הנהג השני שהיה מעורב בתאונה. מול השמאי, שקובע את עלות הפגיעה ברכוש, חיוני לשמור על תקשורת חיובית, ועורכי דין מנוסים אף מטפחים קשרים אלו לאורך שנים עם שמאים של חברות הביטוח השונות.

ארגון והצגת כל הראיות במטרה להוכיח אחריות ונזקים

עורך דין תאונות דרכים מיומן יכול להשיג את כל הראיות שנדרשות על מנת להוכיח אחריות בתביעת תאונת דרכים. גם במקרים בהם זירת התאונה צולמה על ידי המעורבים בה, סביר להניח שעורך דין תאונות דרכים ישוב אליה כדי לבחון אותה בעין מקצועית וביקורתית, שכן אין טוב ממראה עיניים.

עורך הדין אף עשוי לשוחח עם השוטרים, החוקרים והעדים המעורבים, וידאג כמובן שלא תישאר אבן שלא הפכו כדי לחתור להוכחת האחריות והנזקים.

התקשרות עם נותני השירותים הרפואיים והרופאים שלכם לצורך איסוף רשומות חסרות

כאן לעתים ניתן לראות את ההבדל בין עורך דין טוב לעורך דין מעולה. כמו כן, זהו בדיוק המקום בו עורך הדין שלכם יכול להיות חיוני עבור המקרה שלכם.

אם סבלתם מפציעות משמעותיות בעקבות תאונת הדרכים, חשוב לקבל את כל התיעוד הקשור להן. העניין הוא, שאף על פי שהרשומות הללו שייכות לכם מבחינה טכנית ויש לכם זכויות מלאות עליהן, לא תמיד קל לשים עליהן יד, מכיוון ששליחתן אינה בראש סדר העדיפויות של נותני השירותים במערכת הבריאות, ובמידה ונחוצות רשומות ישנות, יש להשיגן מהארכיון, מה שדורש עיקשות ואורך רוח.

אתם עלולים להיתקל במרפאות קטנות שאינן מאוישות רוב השבוע או בבתי חולים גדולים שעשויים להוביל אתכם לפרוצדורות ממושכות, זמני המתנה ארוכים בקווי הטלפון ועוד. באופן כללי- חשוב לפעול באסרטיביות אך באלגנטיות, להפעיל לחץ מתון ולהיות עקביים. זה דורש המון סבלנות, איפוק ומקצועיות, שעורך דין מיומן כבר הספיק לסגל לעצמו.

גם במקרים אלו תתפלאו לגלות, שלעורך דין שלכם יש קשרים שעשויים לקצר באופן משמעותי תהליכים וזמני המתנה הודות לקשרים שיצרו לאורך השנים.

לעתים קרובות מתברר, שהרופא לא ציין את האבחנה באופן מדויק כפי שחברות הביטוח דורשות, וגם כאן עורך דין תאונות אופנוע מקצועי ידע להבחין בדקויות ולדרוש את השינויים שנחוצים על מנת להוכיח אחריות ונזקים שונים.

ניהול משא ומתן עם בעלי שיעבוד

אם מגיעות לכם הטבות, קצבאות והקלות שונות מביטוח לאומי, ממשרד הביטחון וכדו', יתכן שלא תוכלו לממש זכאות נוספת במקביל. על מנת להבטיח שתקבלו את פיצויי התביעה הגבוהים ביותר, ושלא תפסידו כסף שמגיע לכם מפאת אי ידיעה, חשוב שתיעזרו בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים.

ניהול משא ומתן על הסדר משביע רצון עם שמאי הביטוח או סנגור

עורך דין תאונות דרכים ינהל עבורכם משא ומתן על ההסדר ותנאיו מול חברות הביטוח. מאחר ומשא ומתן הוא מיומנות מאוד ספציפית, מומלץ להיעזר רק באיש מקצוע שמתמחה בתאונות דרכים ובנזיקין. עורך דין טוב יודע כמה שווה התיק שעליו הוא עובד, הוא ידע בדיוק כיצד עליו לנהל את התביעה וכיצד לנווט את ההסדר לתועלתו המרבית של הלקוח שהוא מייצג.

לאורך כל הדרך- יש מי שדואג לאינטרס שלכם!

כשיש מי שדואג לכם, אתם יכולים להתרכז בהחלמה ובשיקום, כי משרד עורכי דין אריאלה גפן כאן כדי לקחת את המושכות ולא לעצור עד שנגיע להסדר הכי טוב בשבילכם.

משרדנו מתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים וחותר ללא פשרות להשיג את ההסדר הטוב ביותר עבור הלקוח.

לפגישת ייעוץ חייגו 073-3752766

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן