Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

משרד עורכי דין נזיקין

 

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב  – מה יכול לגרום לשלילת רישיון?

יש הרבה מאוד עבירות תנועה שיכולות לגרום לנו לשלילת רישיון. עבירות התנועה החמורות ביותר הן מעורבות בתאונת פגע וברח, נסיעה ברמזור אדום, עקיפה על פס לבן, נהיגה תחת השפעת חומרים אסורים או הצטברות של הרבה מאוד עבירות תנועה שונות. כאשר אנחנו מואשמים באחת מההאשמות אלו אנחנו צפויים לכך שהרישיון שלנו יישלל או למספר חודשים או למספר שנים ואפילו לצמיתות עם העבירה שלנו גרמה למוות או פציעה חמורה של אדם אחר. עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לנו להקל את העונש שנקבל ולהמיר את שלילת הרישיון שלנו בעונש אחר קל יותר.

ייצוג משפטי בתביעת תאונת דרכים   – משרד עורכי דין נזיקין

עורכת הדין אריאלה גפן מתמחה בנזיקין ומייצגת תובעים בתביעות תאונות דרכים קשות וקטלניות נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן נסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ, כלל ביטוח, הכשרה חברה לביטוח, קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, הכשרה חברה לביטוח, שומרה, שלמה חברה לביטוח, איילון, שירביט.

משרד עורכי הדין אריאלה גפן מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת בתאונת דרכים או תאונת עבודה משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם .

משרד עורכי דין אריאלה גפן  – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח – התקשר עוד היום לעורך דין להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות וללא תשלום 

התקשרו עוד היום לעורכת הדין אריאלה גפן להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות

טלפון – 0733752766   דואר אלקטרוני: ariella@gefen-law.com

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן