עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון מומחיות בתביעות תאונות דרכים - הבטחון שלך בהצלחה

אריאלה גפן

משרד עורכי דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין מוביל בתביעות תאונות דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון | עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל ועכשיו מייצגת רק תובעים | תשלום שכר טרחה מבוסס הצלחה. לא זכית – לא שילמת | ליווי אישי וצמוד של עו"ד אריאלה גפן | מומחית בתאונות דרכים עם ניסיון משפטי באלפי תביעות תאונות דרכים. שרות משפטי בפריסה ארצית

להערכת שווי הפיצוי הכספי שמגיע לך – מלאו את הפרטים ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות דרכים הרצליה

זקוקים לעורך דין תאונות דרכים בהרצליה?

צריכים עורך דין תאונות דרכים? משרד עורכי דין אריאלה גפן מתמחה בתאונות דרכים יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים.

המשרד מעניק שירותים משפטיים לתושבי הרצליה, הרצליה פיתוח 

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון והצלחה

אריאלה גפן -עורכת דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, הינה המייסדת של משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים. במידה ונפגעת בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי בתחום, שיוודא כי תקבל את הפיצויים המקסימליים המגיעים לך. עורכת הדין לתאונות דרכים, אריאלה גפן, מובילה בתחום תביעות תאונות הדרכים והשיגה ללקוחותיה בקבלת פיצויים מרביים המגיעים להם על פי חוק.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה עת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל – ניסיו משפטי זה מעניק למשרד עורכי דין אריאלה גפן יתרון משמעותי בייצוג נפגעי תאונות דרכים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח אשר יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונות הדרכים.

למשרד נסיון רב בייצוג משפטי של נפגעי תאונות דרכים כתוצאה מתאונת דרכים לאחר ייצוג משפטי של מאות נפגעי תאונות דרכים או תאונות עבודת מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל ונגד המוסד לביטוח לאומי שבמהלך השנים המשרד צבר ניסיון משמעותי וחזק שהביא להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים קשות וקלות שבגינם הלקוחות שלנו קיבלו פיצויי כספי מרבי מחברות הביטוח.

המשרד מקבל המלצות המלצות ושביעות רצון מעשרות לקוחות מרוצים מהמקצועיות, איכות וכמובן היחס האישי שכל לקוח זוכה ומקבל.

אודות המשרד - עורך דין תאונות דרכים בהרצליה

משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין תאונות דרכים בין המובילים בישראל בתחום  הנזיקין לרבות: תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, תאונות נפילה והחלקה, תביעות ביטוח לאומי, תאונות אופנוע.

המשרד מעניק שירות משפטי באיזור השרון הרצליה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה וחדרה.

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

עורך דין בהרצליה יכול לתת לך שרות משפטי ככל ונדרש

חשיבות הייצוג של עו"ד תאונות דרכים בהרצליה

כמו כל שנה, לצערנו הרב, גם השנה הזאת ישנה עליה מדאיגה במספר נפגעי תאונות דרכים וזאת באופן משמעותי ביותר לעומת שנה שעברה ובהרצליה אנו עדים ל- תאונות דרכים בהרצליה של הולכי רגל, רוכבי אופנוע ואופניים חשמליים.

בהרצליה בעשור האחרון נפגעו לצערנו הרב מעל ל-30 רוכבים אופניים כאשר חמישה מתוכם אובחנו עם פציעות וחבלות קשות מאוד.

חשיבות הייצוג של עורך דין תאונות דרכים בהרצליה

העלייה המשמעותית בתאונות הדרכים מבטאת יחד עימה גידול בתביעות תאונות דרכים אשר מוגשות מדי שנה נגד חברות הביטוח בישראל כמו כלל ביטוח, הפניקס, שומרה הפול ועוד. כידוע חברות הביטוח הינן חברות כלכליות המבוסס על רווח והפסד בדוחות הכספיים שלהם ואי לכך הינן מעסיקות צוות של מומחים כמו עורכי דין וחוקרים פרטיים על מנת לדחות את תביעות תאונות הדרכים אשר מוגשות נגדן ו\או לנסות למזער את הפיצוי הכספי אשר מגיע לנפגעי תאונות הדרכים – כשהמטרה הינה ברורה להגדיל את ההכנסות של החברה ולהקטין את ההוצאות.

במאמר שלפניכם נסקור בפניכם את התנהלות חברות הביטוח במקרה של תאונת דרכים בהרצליה התנהלות זו משפיעה על סיכוי התביעה בכלל וקבלת פיצויי כספי בפרט ומדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בהרצליה במקרה של תאונת דרכים.

עו"ד תאונות דרכים בהרצליה

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים מהעיר הרצליה שחוששים להגיש תביעת תאונת דרכים מאחר והינם משוכנעים כי מאחר והם אשמים בתאונת הדרכים הם אינם זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח, כמו כן אנו נחשפים ליותר ויותר לקוחות שמקבלים את הסדר הפשרה הנמוך אשר מציעות חברות הביטוח וזאת ללא ייעוץ משפטי מאחר שהם מאמינים שלא יוכלו לקבל יותר או כי חברת הביטוח משכנעת אותם כי המקרה שלהם אינו עונה להגדרה של תאונת דרכים כפי שבאה לידי ביטוח בחוק ובפסיקה.

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה להתייעץ עם עורך דין תאונת דרכים בהרצליה מאחר ולקוחות אלו שלא היו מודעים לזכויות שלהם לאחר ליווי צמוד והסבר מפורט מעורכת הדין מקבלים פיצוי כספי גבוה גם במקרה של תאונות דרכים אשר אירעה באשמתם כפי שיפורט בהמשך

תאונת דרכים הרצליה

"למשרדנו הגיע מ', רוכב אופנוע, כבן 25 שנפגע בתאונת אופנוען בהרצליה פיתוח לאחר שחצה באדום את הרמזור. מ' היה בטוח שאינו יכול להגיש תביעה נגד הפול מכיוון שהינו אשם בתאונה – לאחר בירור מעמיק עם צוות עורכי הדין במשרד הוחלט להגיש תביעה נגד חברת הביטוח ומ' קיבל פיצוי באלפי שקלים"

עורך דין תאונות דרכים בהרצליה  – חשיבות עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון בהתנהלות מול חברות הביטוח

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 הוצא על פי עיקרון האחריות המוחלטת וזאת במטרה לפצות נפגעי תאונת דרכים ללא קשר לאשמתם בתאונת הדרכים או לא – במידה ונפגעת בתאונת דרכים שהינה אף אם הנכם אשמים – על פי חוק הפלת"ד הנכם זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח.

"תאונת דרכים" – מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על-ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;

"נפגע" – אדם שנגרם לו נזק גוף בתאונת דרכים, למעט אם נגרם מפגיעת איבה כמשמעותה בחוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, התש"ל-1970;

הנוהג ברכב ישראלי חייב לפצות נפגע שהוא ישראלי או תייר חוץ על נזק גוף שנגרם לו בתאונת דרכים שבה מעורב הרכב אף אם התאונה אירעה באזור או בשטחי האחריות האזרחית הפלסטינית או באזורים ויראו את התאונה כאילו אירעה בישראל;

מהו שכר הטרחה של עורך דין תאונת דרכים בהרצליה?

שכר הטרחה של עורך דין תאונות דרכים בהרצליה מבוסס על פי התעריף המקסימלי שנקבע ע"י המועצה הארצי של לשכת עורכי הדין כפי שיפורט להלן:

8% + מע"מ מהפיצוי הכספי שהוסכם לשלם לתובע במידה ומשרד עורכי דין אריאלה גפן הצליח להשיג פשרה לפני שהוגשה תביעה.
11% + מע"מ מעמ מהפיצוי הכספי שהוסכם לשלם לתובע במידה ומשרד עורכי דין אריאלה גפן הצליח להשיג פשרה לאחר שהוגשה תביעה ולפני שניתן פסק דין.
13% + מע"מ מעמ מהפיצוי הכספי שהוסכם לשלם לתובע במידה וניתן פסק דין.

למען הסר ספק, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך המשפטי, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת תביעת תאונת דרכים.

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים בהרצליה יבטיח לכם פיצוי מרבי

על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ שעורך דין תאונות דרכים בהרצליה או עורך דין תאונות אופנוע בהרצליה ילווה אתכם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע התאונה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

.הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים ברמת השרון קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מ- עורך דין תאונת דרכים או עורך דין נזיקין השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

עורך דין תאונות דרכים בהרצליה

משרד עורכי דין נזיקין עם נסיון רב בייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות - בית משפט שלום, בית משפט מחוזי ועד לבית משפט עליון

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה

חליתם או נפצעתם בתאונה, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית

משרד עם ניסיון משפטי רב המייצג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות

תביעת תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

המשרד מייצג אנשים שנפגעו בתאונות דרכים ונלחם עד לקבלת פיצוי כספי מרבי בגין הנזקים הפיזיים והנפשיים

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתאונות אופנוע ופגיעות קשות במתן שירותים משפטיים עם ניסיון משפטי רב

תאונות תלמידים

תאונות ילדים

משרד המוביל לייצוג בתביעות תאונות תלמידים עם 20 שנות ניסיון והצלחה במאות תיקים. ליווי אישי וזמינות תמידית לכל שאלה

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין ביטוח לאומי

חליתם או נפצעתם, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין הרצליה

נפגעתם, נפצעת נגרם לכם נזק מתאונה או רשלנות?

פנו עוד היום למשרד עורכי דין מקצועי ואיכותי 

0 +
תביעות נזקי גוף
0 +
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים
0 %
מחויבות ללקוח

השאר/י פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה – אנא השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן