עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן
הבחירה לשכור עורך דין מומחה לתאונות דרכים עשויה להיות מועילה במיוחד. אף על פי שרבים נוטים לחשוב, שהם מסוגלים לייצג את עצמם בתביעות נזיקין, יש יתרונות רבים שתרוויחו מפנייה לאיש מקצוע מנוסה ומיומן. למה לשכור עורך דין ממומחה לתאונות דרכים, מה היתרונות שתרוויחו מכך, כיצד תדעו כמה שווה התביעה שלכם, ואך תוכלו להבטיח שתקבלו את גובה הפיצויים המקסימלי שמגיע לכם?
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

כיצד עורך דין מומחה לתאונות דרכים ידע לספר לכם כמה שווה תיק התביעה?

עורך דין מומחה לתאונות דרכים

הבחירה לשכור עורך דין מומחה לתאונות דרכים עשויה להיות מועילה במיוחד. אף על פי שרבים נוטים לחשוב, שהם מסוגלים לייצג את עצמם בתביעות נזיקין, יש יתרונות רבים שתרוויחו מפנייה לאיש מקצוע מנוסה ומיומן.

מדוע לשכור עורך דין מומחה לתאונות דרכים?

ההליך המשפטי יכול להסתבך מהר מאוד, ויש הרבה מקומות לעשות טעויות שעלולות בסופו של דבר לפגוע בסיכויי התביעה. העסקת עורך דין מומחה לתאונות דרכים שייצג אתכם עשויה להפחית את הסיכויים שתעשו את אחת מהטעויות הללו, והיא עשויה גם לעזור לכם להשיג פיצוי מקסימלי בגין פציעותיכם.

להלן סיבות נוספות להעסקת עורך דין מומחה לתאונות דרכים

1. ניסיון עם חברות הביטוח- חברות ביטוח רבות בונות את המותג שלהן על ידי קידום תחושת חמלה וידידותיות. עם זאת, בסופו של יום, כל חברת ביטוח היא עסק, ועסקים קיימים כדי להרוויח כסף. במילים פשוטות, חברות הביטוח רוצות לקחת כמה שיותר כסף תוך שהם משלמים כמה שפחות ולשם כך הן מרבות להשתמש בחוקרי תביעות, שתפקידם, בין היתר, לגרום לתובע לומר דברים העלולים לפגוע בסיכויי התביעה. העסקת עורך דין מומחה לתאונות דרכים עשויה להפחית סיכון זה.

2. ניסיון בהערכת תביעות- אם התביעה שלכם לא שווה את המאמץ, עדיף שתדעו זאת מראש. ההליך המשפטי יכול להיות ממושך ומלחיץ, וקבלת תוצאה לא רצויה בסיומו עלולה להיות כדור קשה לבליעה. עורך דין מומחה לתאונות דרכים יוכל לייעץ לכם כבר בתחילת הדרך האם התביעה שווה את המאמץ.

3. ניסיון עם מערכת המשפט- הניסיון להעריך כמה כסף שווה התביעה שלכם לבד עלול להתגלות כמשימה לא פשוטה. יש לקחת בחשבון גורמים רבים, וכל אותם גורמים שונים מקבלים משקל שונה במשא ומתן להסדר. עורך דין שמנוסה בכמה מקרים דומים יוכל להשתמש בידע שעומד לרשותו, כדי להדגיש את נקודות החזקה של התביעה תוך צמצום נקודות החולשה שלה.

כיצד עורך דין מומחה לתאונות דרכים ידע לספר לכם כמה שווה תיק התביעה?

לאחר שאובחנו הפציעות שנגרמו לכם בגין תאונת דרכים, אתם עשויים לשאול, כמה שווה התביעה שלי?
גורמים רבים עשויים להשפיע על גובה הפיצויים שמגיעים לכם, וכדאי שתכירו את כולם. בשיחה עם עורך הדין שלכם תוכלו לבדוק אילו גורמים רלוונטיים לתיק התביעה שלכם ובאיזו מידה הם משפיעים עליו.

באופן כללי, הגורמים הללו נחלקים ל- 2:

1. נזקים כלכליים- את הנזקים בקטגוריה זו קל יחסית לזהות ולהוכיח. הם כוללים חשבונות רפואיים, נזק לרכוש שהייתם צריכים לשלם כדי להחליף או לתקן, וכל שכר אבוד מאי יכולתכם לעבוד או להשתכר באופן זהה לזה שהשתכרתם עד למועד התאונה.

2. נזקים לא כלכליים- קטגוריה זו מתייחסת בדרך כלל לכאב ולסבל שאתם חווים כתוצאה מהפציעות שלכם. קשה לאמוד באופן מדויק כאב וסבל, אולם קיימת שיטה לחישוב נזקים אלו.

יתכנו הבדלים בגובה הפיצויים אם הקורבן הוא ילד. בדרך כלל ילדים רגישים יותר לסבול מטראומה מתמשכת מתאונה, וזה עשוי לשנות את סכום ההתיישבות האולטימטיבי. כמו כן, נושאים רפואיים עשויים להיות מורכבים יותר בעת התמודדות עם קטין מכיוון שגופם עדיין לא מפותח לחלוטין.

הכללים שיעזרו לכם לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם בעקבות תאונת דרכים

1. אספו כמה שיותר פרטים אודות התאונה והמעורבים בה- מספרי רכבים, סוגי רכבים, פרטי הנהגים, מספרי תעודות זהות, כתובות מגורים של הנהגים המעורבים, מספר פוליסות ביטוח, שם חברת הביטוח וכו'.

2. אספו כמה שיותר עדויות מעדי ראייה, כולל הולכי רגל, נהגים ומעורבים נוספים בתאונה. צרפו לעדותם את שמם, את מספר תעודת הזהות שלהם ומספר טלפון ליצירת קשר.

3. פנו לקבלת טיפול רפואי בהקדם על מנת לטפל בפציעות שנגרמו לכם ועל מנת לקבל דיווח ראשון לנפגע בתאונת דרכים. אם יש צורך, הזמינו אמבולנס לפינוי, אך במידה ואינכם זקוקים לכך, פנו למרפאה הקרובה למקום מגוריכם או אל רופא המשפחה. דאגו שבביקור במרפאה/ במיון יצוינו כל פרטי התאונה לצד התלונות והמגבלות שלכם לצורך קבלת כיסוי בגין הוצאות שיידרשו מכם, לרבות אובדן ימי עבודה.

4. צלמו את כל נזקי הגוף שנגרמו לכם.

5. פנו לקבלת אישור מגורם משטרתי על מעורבותכם בתאונת דרכים, וודאו שכל פרטיכם ופרטי התאונה רשומים בו באופן מדויק וברור.

6. עדכנו את חברת הביטוח בפרטי התאונה, בפרטי המעורבים ובנזקים שנגרמו לכם בגינה.

7. תעדו כל בדיקה, טיפול, הפניה והוצאה כספית שנדרשו מכם עקב התאונה, לרבות הוצאות בגין נסיעות או ימי חופשה מהעבודה.

8. פנו לעורך דין מומחה לתאונות דרכים לצורך ניהול תיק התביעה וקבלת ייצוג מקצועי.

9. סרבו בכל תוקף להיפגש או לשוחח עם נציג מטעם חברת הביטוח, ובמידת הצורך, הפנו כל גורם ששואל אתכם אודות נסיבות התאונה לעורך הדין שמטפל בתיק התביעה.

אריאלה גפן – משרד עורך דין מומחה לתאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן הנו משרד עורכי דין נזיקין המתמחה בייצוג משפטי של נפגעי נזקי גוף, נפש ורכוש, על מנת שיקבלו את הפיצוי הכספי המרבי בגין הנזקים שנגרמו להם. המשרד מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות קשות ולצערנו אף קטלניות ודואג להם ולבני משפחתם במקצועיות וביעילות על מנת שיקבלו את הפיצוי המרבי שמגיע להם.

חשוב לציין, כי עורך דין תאונות דרכים כמו עו"ד אריאלה גפן היא שתייצג אתכם במהלך הגשת תביעת בגין נזקי הגוף לכל אורך ההליך המשפטי באופן אישי ומסור ותלווה אתכם בזמינות מרבית וללא פשרות, לכן חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בעל ידע נרחב בתחום הנזיקין, שכן נדרש ידע מקצועי רחב של החוק והפסיקה בתחום.

לאור הניסיון הרב של עורכת הדין אריאלה גפן אשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, היכרות מעמיקה זו מעניקה למשרד יתרון משמעותי בהבנה האסטרטגיה המשפטית של חברות הביטוח ואת קווי ההגנה שלהן בתאונות אופנוע או תאונות דרכים, נפילה ממשאית תאונת דרכים.

צרו קשר עוד היום 0733-752-766

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן