תאונות עבודה
במידה ונפגעת בתאונת דרכים בדרכך אל מקום עבודתך או כאשר חזרת ממקום העבודה בדרכך לביתך במקרים מסוימים תאונת הדרכים תוכל להיות מוכרת גם כתאונת עבודה. במקרה של הכרת תאונת הדרכים כתאונת עבודה תוכלו לקבל פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי כאשר בנוסף תהיו זכאים לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (להלן "הפלת"ד")
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

?נפגעת בתאונת דרכים במהלך העבודה

מה לעשות במקרה של תאונת דרכים במהלך העבודה, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונת דרכים בדרך חזרה מהעבודה. את מי תובעים?מה הפיצוי שמגיע לי?


במידה ונפגעת בתאונת דרכים בדרכך אל מקום עבודתך או כאשר חזרת ממקום העבודה בדרכך לביתך במקרים מסוימים תאונת הדרכים תוכל להיות מוכרת גם כתאונת עבודה. במקרה של הכרת תאונת הדרכים כתאונת עבודה תוכלו לקבל פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי כאשר בנוסף תהיו זכאים לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (להלן "הפלת"ד")

עוד דוגמא לתאונת עבודה הינו מצב כאשר אתם יוצאים מביתכם לעבודה ובדרך נפלתם ממפגע כלשהוא וכתוצאה מכך נגרמו לכם נזקי גוף – גם במצב זה אתם יכולים להיות מוכרים כנפגעי תאונת עבודה.

מכאן, במידה ונפגעתם בתאונת עבודה הנכם זכאים למצות את הזכויות המשפטיות שלכם על ידי הגשת תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי על מנת לקבל פיצוי בדמות דמי פגיעה, מענק או קצבה חודשית אשר במקרים מסוימים יכולים להיות מוענקים לכל החיים וזאת בהתאם לאחוזי הנכות שיקבעו ע"י הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי.


על מנת שתאונת הדרכים תתקבל כתאונת עבודה יש להוכיח כי תאונת הדרכים ארעה תוך כדי ובמהלך העבודה ו\או כי הייתם בדרכם לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה לביתכם. יודגש, לא כל תאונת דרכים תוכר שתאונת עבודה כמו למשל במקרה וסטיתם מהדרך הרגילה לביתכם או למקום העבודה על מנת לעצור בחדר כושר או פעילות אחרת – במקרים אלו ישנה אפשרות כי הקשר הסיבתי שבין תאונת הדרכים לתאונת עבודה ינותק, ומכאן התאונה לא תוכר כתאונת עבודה עקב אותה סטייה מהדרך הרגילה.

החוק הגדיר סייג במקרה והעובד סטה מדרכו לעבודה או ממנה ואירעה תאונת הדרכים תוכר התאונה כתאונת עבודה כמפורט להלן:

א. מילוי חובה כלפי המעביד – במקרה כאשר המעסיק מבקש מהעובד שיצא מביתו לקנות עבורו דבר מה בחנות מסוימת ובדרך אירעה תאונת דרכים במקרה דנן תוכר התאונה כתאונת עבודה.

ב. לווי ילדים לגן – תאונת דרכים תוך כדי סטייה מהדרך המקובלת לעבודה לצורך לקיחת
הילדים לגן או לבית ספר בדרך לעבודה תוכר כתאונת עבודה.

ג. לצורך קיום מצוות בוקר – החוק מכיר בקיום מצוות תפילה בבוקר כפעולה נלווית בדרך
לעבודה. למעט מתפילה בערב או בצהריים שלא יוכרו כתאונת עבודה.

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת עבודה, וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין הנזק מהתאונה ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיחליט על האסטרטגיה המשפטית שכן שקביעת הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי לעניין הנכות הנה מחייבת, ובמקרה שיקבעו לך או לבני משפחתך אחוזי נכות נמוכים בגין תאונת הדרכים, התביעה מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לפיצוי כספי מול חברת הביטוח תתבסס על הקביעה של ביטוח לאומי

ייצוג משפטי בתביעת תאונת עבודה – אריאלה גפן, עורכת דין

אריאלה גפן עו"ד המתמחה בנזיקין מייצגת בתביעות תאונות דרכים ועבודה נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ, כלל ביטוח, הכשרה חברה לביטוח כאשר המשרד מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות לקוחותיו על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי גוף ורכוש וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם נפגעת או נחבלת ונגרם לך נזק פיזי, נפשי או נזק לרכושך משרדנו יפעל מול כל הגורמים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם – משרד עורכי דין אריאלה גפן הוא משרד מוביל בתביעות נזיקין שמומלץ על ידי לקוחותיו באופן קבוע.

חשוב לפנות לעורך דין תאונות עבודה שבקיא בחוק והפסיקה במקרה של תאונת עבודה וזאת כמה שיותר קרוב לאירוע תאונת העבודה שכן עורך דין תאונות עבודה מומחה יוכל להדריך את נפגעי תאונת העבודה איך למקסם את הפיצוי הכספי ולנצח בתביעת נזיקין או בהגשת תביעות נגד הביטוח לאומי.

עורכי דין נזיקין הטובים ביותר יכולים להוביל את התביעה בצורה חכמה ולמנוע הפסד התביעה או הפסד כספי מכאן עורך דין נזיקין מומלץ כמו עורכת הדין אריאלה גפן.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן