למה צריך להיפגש עם עורך דין תאונות דרכים? - למרבה הצער תאונות דרכים בישראל הפכו להיות מכת מדינה כאשר עד חודש יולי 2022 נרשמו מעל 800 תאונות דרכים מתוכן 18 הוגדרו כתאונות קשות אשר הותירו נפגעים רבים עם פציעות קשות כמו נכות, פרפלגיה ושיתוק בארבעת הרגליים התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים מעלה באופן משמעותי את הסיכוי שלכם לקבלת פיצוי כספי
Picture of מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

תאונות דרכים במדינת ישראל

למרבה הצער תאונות דרכים בישראל הפכו להיות מכת מדינה כאשר עד חודש יולי 2022 נרשמו מעל 800 תאונות דרכים מתוכן 18 הוגדרו כתאונות קשות אשר הותירו נפגעים רבים עם פציעות קשות כמו נכות, פרפלגיה ושיתוק בארבעת הרגליים, כמו לצערנו הרב בשנה 2022 היו עד מועד כתיבת שורות אלה כ-20 הרוגים. לפי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה דווחו למשטרה מעל 2800 תאונות דרכים שקוטלגו כתיקים כתאונות דרכים קלות.

חברות הביטוח בישראל

חברות הביטוח במדינת ישראל הינן חברות רווח\הפסד וכמו כל חברה עסקית אחרת חברות ביטוח אלה רוצות להיות רווחיות כמה שיותר ולכן מבחינתן תשלום פיצויי בגין נזקי גוף של נפגעי תאונות דרכים יכולות להגיע למילוני שקלים בשנה וכך ייפגעו רווחי חברות הביטוח, לכן רצוי מאוד שתתייעצו עם עורך דין תאונות דרכים לפני כל הסכם מול חברת הביטוח ואם מדובר בתאונת אופנוע רצוי להתייעץ עם עורך דין תאונות אופנוע מומחה בתחום.

למה צריך להפגש עם עורך דין תאונות דרכים?

במידה ונפגעת בתאונת דרכים רצוי מאוד שעורך דין תאונות דרכים בעל ניסיון ילווה וייצג אותך מול חברות הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי שמגיע לך. עו"ד תאונות דרכים עם מעל ל-20 שנות כמו עו"ד אריאלה גפן יכול לדאוג שתקבלו פיצוי כספי בסך של מאות אלפי שקלים וזאת בהתאם לפציעה שלך. 
לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן