עורך דין תאונות דרכים

אריאלה גפן

עורכת דין תאונות עבודה מנצחת !

  • משרד עורכי דין המייצג נפגעי תאונות עבודה עם מעל ל-20 שנות ניסיון
  • עורכת הדין אריאלה גפן מייצגת באופן נפגעי תאונות עבודה מול המוסד לביטוח לאומי
  • למשרד הצלחה רבה בהשגת פיצויים לנפגעי תאונות עבודה עם 100% מחויבות ללקוח

עו"ד אריאלה גפן מייצגת נפגעי תאונות דרכים על בסיס הצלחה (אחוזים) בלבד. השאירו פרטים לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות 

עורך דין תאונת עבודה

"משרדנו חרט על דיגלו להעניק שירות משפטי מקצועי וללא פשרות עד להשגת פיצוי כספי מרבי ללקוחותיו יחד עם ליווי אישי וחם לכל אורך הדרך"

עורך דין תאונת עבודה

זקוקים לעורך דין תאונת עבודה? משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין המייצג תובעים בתביעות תאונות עבודה ומייצג את לקוחותיו מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, המעסיק וקרנות הפנסיה על מנת למצות את הזכויות המשפטיות ואת הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת העבודה.

בין שאתם עובדים במשרד, בשטח ואפילו בבית, תאונות עבודה הנן מאוד שכיחות, ועשויות לקרות לכל אחד. אם נגרם לכם נזק במהלך שעות העבודה, בדרך לעבודה או ממנה או במסגרת מילוי תפקידכם, מגיע לכם למצות את זכויותיכם על פי חוק. במקרים מסוימים כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה, ובכל מקרה, כדאי לדעת מה עושים לאחר שנפגעים במסגרת תאונת עבודה.

אם נפגעת בתאונה עבודה משרדנו מעניק ייעוץ  וייצוג משפטי ע"י עורך דין בכיר בתאונות עבודה כגון: בדרך או בחזרה מהעבודה, נפילה מסולם, אובדן כושר עבודה, רשלנות המעסיק או המעביד, פציעות גוף קשות ונכות, התחשמלות, תאונות עבודה באתר בנייה

 

עורך דין תאונת עבודה – מהי תאונת עבודה?

 

סעיף 79 של חוק הביטוח לאומי תשנ"ה 1995 מגדיר תאונת עבודה באופן הבא: "תאונה שאירעה תוך כדי עבודתו ועקב עבודתו אצל מעבידו או מטעמו, ובעובד עצמאי- תוך כדי עיסוקו במשלח ידו ועקב עיסוקו במשלח ידו".

תאונת מוגדרת כתאונת עבודה, אם היא חלה באחת או יותר מהנסיבות הבאות:

 

11. תאונה שאירעה כשהעובד היה בדרכו מביתו/ מקום לינתו אל העבודה (תאונת דרכים בדרך לעבודה) בדרכו חזרה או בדרכו ממקום העבודה למקום עבודה אחר, ובתנאי שלא סטה ממסלולו הקבוע סטייה של ממש (לא כולל עצירה לתפילה או ליווי של ילדו למסגרת החינוך, אם ילדו מתחת לגיל 10 או לוקה בשכלו או בגופו ודורש ליווי)
12. תאונה שאירעה לעובד במקום העבודה או בסביבתו הקרובה ביותר, כשפעל לטובת הצלת גוף או רכוש או לצורך מניעת נזק.
13. תאונה שלא אירעה עקב העבודה, אך כתוצאה מפגיעה בעובד על ידי חפץ מבלי שלעובד הייתה מעורבות בדבר.
14. תאונה שאירעה לעובד שכיר כשהיה בדרכו מביתו/ מקום לינתו אל מקום בחינה, שבה הוא נבחן לפי חוק החניכות או חוק שירות התעסוקה, או בדרכו חזרה.
15. תאונה שאירעה לעובד שכיר במקום שבו נקבע על פי המעסיק, כי הוא רשאי לסעוד את ארוחת הצהריים, בדרכו ממקום העבודה לשם ובחזרה.
16. תאונה שאירעה לעובד שכיר, שהוא חבר וועד עובדים במקום עבודתו, בשעת מילוי תפקידו, בדרכו למלא תפקידו או בשובו.
17. תקיפה של עובד בזמן עבודתו או עקב עבודתו, לרבות תקיפה מינית.
18. עובד שנחשף לחולה קורונה מאומת במקום העבודה יוגדר כנפגע תאונת עבודה.
19. מחלת מקצוע שנגרמה לעובד כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים או פגיעת מיקרו טראומה, שנובעת מפעילות זעירות חוזרות ונשנות, שהצטברו לכדי פגיעה אחת גדולה.

 

עורך דין תאונת עבודה – באילו מקרים תאונה לא תוגדר כתאונת עבודה?

 

20. תאונה שאירעה לעובד כתוצאה מנהיגה ברשלנות או אי מילוי תקנות בטיחות שנקבעו על ידי המעסיק או אחראי הבטיחות במקום העבודה.
21. תאונה שאירעה לעובד כאשר היה תחת השפעת אלכוהול או סמים.
22. מי ששוהה בבידוד עקב חשיפה לחולה קורונה לא במקום העבודה, לא יוכר כנפגע תאונת עבודה.

 

את מי תובעים בגין תאונת עבודה וחשיבות עורך דין תאונת עבודה?

 

1. תביעה נגד חברות הביטוח

נפגע בתאונת עבודה רשאי לתבוע חברות ביטוח בהן רכש פוליסות ביטוח פרטיות. במקומות עבודה רבים המעסיק רוכש ביטוח עבור העובד, וגם אז באפשרותו לתבוע את חברות הביטוח על מנת לקבל פיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

2. תביעה נגד המעסיק

נפגע בתאונת עבודה רשאי לתבוע את המעסיק שלו בגין נזקי גוף שנגרמו לו בתנאי שהפגיעה אירעה כתוצאה מרשלנות ו/ או מחדל של המעסיק. חשוב לדעת, שכל פסיקה שתתקבל בבית המשפט לטובת התובע תקוזז מהפיצויים ששולמו בעבר או ישולמו בעתיד בגין אותם נזקי גוף על ידי המוסד לביטוח לאומי מכאן ישנה חשיבות מרבית להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה הבקיא עם בתביעות מול חברות הביטוח.

3. תביעה נגד ביטוח לאומי

 

עורך דין תאונות עבודה – לקבלת מלוא הפיצויים שמגיעים לכם

פרט לעובדה שאדם שנפגע בתאונת עבודה צריך להתמודד עם הפציעה והשלכותיה, קיים חשש גדול באשר למקור הפרנסה שלו, וחשוב מכך, יכולת השתכרותו העתידית התייעצות משפטית וייצוג ע"י עו"ד תאונות עבודה יכולים להגדיל באופן משמעותי את סיכויי התביעה מול המוסד לביטוח לאומי

אין ספק שהגורמים השונים הללו עלולים להסב הרבה מאוד לחץ ולהקשות את השיקום וההחלמה, וזאת מבלי שהתייחסנו למערכת התמיכה של הנפגע (אם ישנה), שצריכה להסתגל לפציעה ולהשלכותיה בהתאם.

עורך דין תאונת עבודה הוא הגורם המקצועי שאמור לתת לנפגע מעט שקט נפשי על מנת שיוכל להתרכז בהחלמה ובשיקום. הידיעה שיש עורך דין תאונת עבודה שדואג לך ונלחם למימוש זכויותיך עד תום עשויה לסייע רבות הן לתובע והן למשפחתו, שייתכן שעוברת גם היא טלטלות לא פשוטות עקב הפציעה שלו.

פרט לכך שעורך דין תאונת עבודה מייצג את הנפגע ודואג למימוש זכויותיו, הוא יכול לסייע במקרים מורכבים שונים. להלן מספר דוגמאות לכך: 

• עובד שנפצע בתאונת דרכים בזמן שעבד בעבודה זמנית, לאחר שפוטר מתפקיד ניהול, בו שכרו היה גבוה בהרבה. במקרה זה ייתכן שהפיצויים שמגיעים לתובע גבוהים יותר, וצריכים להיות מחושבים על פי שכרו הקודם כמנהל – לכן חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונת עבודה מומחה בתחום

• שכיר שנפגע בעבודתו, ושברשותו עסק עצמאי, אשר נבצר מנו לתפעל עקב פציעתו.
• מי שחתום על חוזה עבודה עתידי ונפצע במהלך עבודה זמנית בה עסק עד לתחילת עבודתו.
• ועוד…

עורך דין תאונת עבודה – דוגמאות לתאונות עבודה נפוצות במקום העבודה

פגיעות ראש– חבלות גולגולת וראש גורמות לטראומה לגוף. בין שהפציעה פתוחה או סגורה, במרבית המקרים היא תלווה בזעזוע מוח קל עד קשה, ובפגיעות נוספות שעלולות להתגלות מיד או לאחר מספר ימים. פגיעות ראש עלולות לכלול דימומים, תוך גולגולתיים, זיהומים, פגיעות נוירולוגיות שיתבטאו בקושי ללכת, לדבר ועוד, טיניטוס, אפילפסיה ועוד.

בעיות ריכוז וירידה בזיכרון עקב פגיעת ראש– מאוד שכיח לראות הופעתן של בעיות ריכוז ו/ או זיכרון לאחר פגיעת ראש. אלו מסוג הבעיות שנבחין בהן זמן מה לאחר התאונה, וחשוב מאוד להיות עירני אליהן, וכמובן, לדווח עליהן לרופא מוקדם ככל שניתן. בעיות אלו עלולות לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות כמו שכחה של פרטים קטנים או פעולות יומיומיות, קושי להתרכז בפעולות פשוטות שרגילים לעסוק בהן וכדו'.

פגיעת צוואר – קטנה ככל שתהיה, פגיעת צוואר עלולה לשבש את אורחות חייו של האדם ולגרום לבעיות שונות החל מבעיות עצביות או פגיעה בכלי דם דרך כאבים עזים או סחרחורות ועד לפגיעה במערכת הנשימה. פגיעה בצוואר עלולה להיגרם כתוצאה מחבלה מכנית או תנועה לא נכונה, והיא מחייבת אבחון וטיפול מוקדם ככל שניתן.

פגיעת גב– פגיעת גב עלולה להיגרם כתוצאה מחבלה מכנית, מתנועה לא נכונה, פעולה חוזרת ונשנית או מחוסר תנועה. בין הפגיעות הנפוצות נמנות פריצת דיסק, בלט דיסק ותזוזה או שבר של החוליות, שלכולן השפעות ניכרות על הרגשתו הכללית של האדם, יכולת התפקוד שלו ואורחות חייו.

פגיעה נפשית- עובדים רבים חווים טראומות במקום העבודה, הן כחלק מתאונה או כחלק מחשיפה למראות קשים, שעלולות לגרום לדיכאון, חרדות, הפרעות שינה, הפרעות רגשיות ואף סכיזופרניה. פגיעה נפשית במקום העבודה עלולה לגרום גם להפרעת דחק פוסט טראומטית, שהאבחון והטיפול שלה מורכבים מאוד. בגלל המורכבות של פגיעה, על מנת לקבל פיצויים בגין הפרעה זו או כל פגיעה נפשית במסגרת תאונת עבודה מומלץ להיעזר בעורך דין תאונת עבודה עם ניסיון בתביעות מסוג זה.

פגיעה עקב פעולות חוזרות ונשנות– עבודות רבות כוללות פעולות חוזרות ונשנות של פרק גוף מסויים או איבר, שלאורך זמן עלולות להתפתח בו פגיעות מיקרו טראומה. פגיעות אלו אומנם זעירות מאוד, אך מצטברות יחד לכדי פגיעה ממשית ומשמעותית, שעלולה לפגוע ביכולתו של העובד לבצע את עבודתו. פגיעות מסוג זה נפוץ לראות בפרק שורש כף היד, בגב, במיניסקוס, בצוואר ועוד. גם במקרים מסוג אלה רצוי להתייעץ עם עורך דין תאונת עבודה על מנת למצות את הפיצויים המקסימלים שמגיעים לך.

פגיעה מינית– פגיעה מינית במקום העבודה עלולה לגרום לנזקים פיזיים, רגשיים ומנטליים בדרגות שונות. אין ספק שתביעות אלו מורכבות יותר מתביעות נזקי גוף רגילות, ומכיוון שתביעה בגין פגיעה מינית שונה מעט מתביעות אחרות בגין תאונות עבודה ודורשת רגישות יתרה, מומלץ להיעזר בעורך דין מקצועי ומיומן בתביעות מסוג זה.

פיברומיאלגיה כתוצאה מתאונת עבודה – אחת המחלות שאבחונן אורך זמן רב מאוד היא מחלת הפיברומיאלגיה, שעלולה להתעורר עקב טריגרים שונים. מרבית האנשים לא יקשרו את הופעתה לנזקים שנגרמו להם כתוצאה מתאונת עבודה או ממאמץ מתמשך וסיזיפי במקום העבודה, מכיוון שקיים פער בין מועד התרחשות התאונה למועד אבחון המחלה. 

בין הגורמים השכיחים להופעתה נמנים פציעות צוואר ועמוד שידרה מסג "צליפת שוט" המתרחשות לעתים קרובות בתאונות דרכים, טראומה גופנית מכל סוג או תסמונת דחק פוסט טראומטית. בגלל האבחון המאוחר וחוסר ההקשר בין התאונה לפגיעה חשוב להיעזר בעורך דין תאונת עבודה שמכיר את פסקי הדין הקיימים בתחום זה ויודע כיצד לנתב את התביעה בצורה נכונה וחכמה, כך שנפגע תאונות העבודה יקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לו.

הזכויות להן זכאי נפגע בתאונת עבודה ע"פ עורך דין לתאונת עבודה

לרשות הנפגעים בתאונת עבודה עומדות זכויות סוציאליות שנקבעות בהתאם לחומרת הפציעה והנזקים שנגרמו לו, וכוללות פינוי באמבולנס, אשפוזים, טיפולים רפואיים, כולל טיפולי רפואה משלימה ועוד.

כל מי שנפגע בתאונת עבודה זכאי לקבל טיפול ראשוני בקופת החולים או בבית החולים, בהתאם לחומרת הפציעה, וללא השתתפות עצמית. במידה והנפגע פונה באמבולנס או הזדקק לאשפוז, הוא יהיה זכאי להחזרים מקופת החולים בה הוא מבוטח.

על מנת לקבל כיסוי עבור ההוצאות של הנפגע בגין פציעתו, עליו להצטייד ב"טופס הפנייה לטיפול רפואי לעובד שכיר בל/ 125" או ב"טופס הפנייה לטיפול רפואי לעצמאי בל/ 283".

עם מיצוי הטיפולים הקונבנציונליים, באפשרותו של הנפגע לבקש מביטוח לאומי כיסוי עבור טיפולים ברפואה משלימה, ובתנאי שמתלווה לבקשתו המלצת רופא.

במידה ויכולתו של העובד לעבוד נפגעת, יהיה זכאי לקבל מהמוסד לביטוח לאומי דמי פגיעה, שנועדו לפצות על אובדן ההכנסות שלו. לשם כך, יהא עליו לקבל אבחנת אי- כושר שניתנת על ידי הרופא המטפל שהעניק לנפגע טיפול ראשוני. את אי הכושר יציין הרופא על גבי טופס "תעודה רפואית ראשונה לנפגע בתאונת עבודה". גובה הפיצויים ייקבע בהתאם לאחוזי אי הכושר שייקבעו לנפגע על ידי הביטוח הלאומי ובהתבסס על נתוני השכר והיקף משרתו.

טופס 211, שהנו "טופס תביעה לתשלום דמי פגיעה והודעה על פגיעה בעבודה" מאפשר לנפגע להצהיר על נסיבות התאונה והנזקים שנגרמו לו. בטופס זה גם המעסיק מצהיר על העסקת העובד והתרחשות התאונה בנסיבות המגדירות אותה כתאונת עבודה, ומצורפים לו כל הטפסים הרפואיים המעידים על הנזקים שנגרמו לעובד, לרבות "תעודה ראשונית לנפגע בתאונת עבודה". פרט לכך, מפורטים בטופס תנאי העסקת העובד והשתכרותו בצירוף תלושי שכר או טופס 106, המפרט את היקף המשרה שלו וגובה הכנסותיו ממקום העבודה.

בהסתמך על המידע שנמסר למוסד לביטוח לאומי, יזומן הנפגע לוועדה רפואית, בה ייבדק על ידי מומחים רלוונטיים לנזקים שעליהם הצהיר לצורך קביעת נכות, זאת לאחר שהגיש טופס 200- " תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה ולתשלום גמלת נכות מעבודה".

במקרים מסוימים הנתבע נדרש להיבדק גם אצל רופא תעסוקתי על מנת לבחון את הפגיעה התפקודית שאירעה לו כתוצאה מהתאונה והיקף הפגיעה ביכולתו להשתכר או ביכולתו להמשיך לעסוק במקצוע שבו הועסק בעת התרחשות התאונה.

בסופו של התהליך יקבל הנפגע פיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו (סכום חד פעמי), בגין הנכות שנקבעה לו (אם נקבעה לו נכות מעל 19% יקבל קצבת נכות קבועה או זמנית, בהתאם להחלטת המוסד לביטוח לאומי) והפסדי שכר עתידיים בהתאם לנתוני השכר שנמסרו למוסד לביטוח לאומי.

את תביעת הנכות ותביעת גמלת הפגיעה יש להגיש לא יאוחר מ- 12 חודשים מיום התרחשות התאונה, שכן הגשתן במועד מאוחר יותר עלולה לפגוע בזכאות לקבל את הגמלאות.

מכיוון שמילוי הטפסים עלול להיות מעט מורכב, מומלץ להיעזר בעורך דין תאונות עבודה שמנוסה במילוי הטופס, והנו בקיא בכל מה שנדרש לצרף לו על מנת לזרז את התביעה ולמנוע עיכובים בשל חוסר פרטים או העדר מסמכים.

גובה הפיצויים שמגיעים לנפגע בתאונת עבודה מביטוח לאומי

דמי הפגיעה שמגיעים לנפגע תאונת עבודה עומדים על 75% מהכנסתו החייבת בביטוח לאומי, בהסתמך על 3 החודשים שקדמו לתאונה, ומשולמים עבור 13 שבועות לכל היותר. כמו כן, הם חייבים במס הכנסה, דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות, ומוגבלים בתקרה שעומדת על 1,114.38 ₪ ליום.

גם במקרים אלו חשוב שעורך דין תאונות דרכים ילווה את התבעה. כאשר העובד לא קיבל שכר מלא בחודשים שקדמו לתאונה, ניתן להסתמך על חודשי עבודה אחרים. לשם כך יש להגיש בקשה מיוחדת ולהמציא אישורים שמעידים על כך.

ייצוג נפגע בתאונת עבודה בוועדה רפואית ע"י עורך דין תאונת עבודה

במהלך הוועדה הרפואית נבחנים כל המסמכים הרפואיים שהוגשו ונדון מצבו של התובע. בוועדות הללו חשוב שייצג את התובע עורך דין מקצועי, שישים לב שהוועדה מתנהלת באופן תקין וידגיש את הנושאים שדורשים את תשומת לבם של רופאי הוועדה.

במהלך הוועדה הרופאים עשויים לשאול את התובע שאלות אודות התאונה, הנזק שנגרם לו ופציעותיו, וכמובן לבדוק אותו, כדי להעריך את חומרת הפגיעה.

מכיוון שהדיון בוועדות השונות הוא שיכריע את גובה אחוזי הנכות ו/ או אי הכושר של התובע, חשוב להיערך אליהן מבעוד מועד ולהגיע עם כל המסמכים הרלוונטיים. במהלך הוועדה עדיף לתת לעורך הדין לענות על שאלות המומחים, אלא אם דרשו אחרת.

טבלת אחוזי נכות בתאונת עבודה וערעור על החלטת הוועדה הרפואית

קיימת רשימה של ליקויים שמוגדרים בצורה מסודרת יחד עם אחוזי הנכות שנקבעו להם. במקרים בים, תקנות שונות עלולות לסתור זו את זו, ועורך דין שמיומן בתביעות מול ביטוח לאומי ידע לכוון את החלטת הוועדה לתקנה רלוונטית יותר עבור התובע. במידה והכריעה הוועדה על פי תקנה שאינה מעניקה לתובע את גובה הפיצויים המרבי, ניתן לערער על החלטתה.

בכל מקרה שבו בוחרים לערער, יש להגיש את הערעור לא יאוחר מ- 30 יום מיום קבלת החלטתה של הוועדה ובליווי מסמכים שמנמקים את הבקשה.

בהתאם להחלטת הוועדה נקבעים הפיצויים שמגיעים לתובע:

• דרגת נכות 5% עד 19% – קצבה חד פעמית
• דרגת נכות 20% ומעלה- קצבה חודשית קבועה ותעודת נכה עבודה

במקרים בהם נקבעה דרגת נכות קבועה, שמונעת מהנפגע לשוב לעבודתו, והביאה לירידה של יותר מ- 20% בהכנסותיו, יהיה רשאי להגיש בקשה להגדלת הנכות עד מחצית מהדרגה שנקבעה לו, זאת בהסתמך על תקנה 15 לתקנות הביטוח הלאומי.

פגיעה בתאונת עבודה ופנייה לעורך דין מומחה לתאונות עבודה

אם נפגעתם במסגרת תאונת עבודה, כדאי שתפעלו בחוכמה, ולפני הכול, תתייעצו עם גורם מקצועי שיוכל לבחון את פרטי המקרה ולכוון אתכם כיצד עליכם לפעול.

תאונות עבודה יכולות להיות מאוד שונות זו מזו, וגם הפציעות שנגרמות בעקבותיהן, ולכן יש לבחון כל מקרה לגופו.

בהגיעכם לעורך דין תאונות עבודה לצורך ייעוץ השתדלו להביא את כל המסמכים הרפואיים, כולל תעודה ראשונה לנפגע בתעודת עבודה, תיעוד של בדיקות, צילומים, אבחנות וכל מה שעשוי להיות רלוונטי לתיק התביעה שלכם.

זכרו, שבמקרים מסוימים תוכלו לתבוע גם את חברות הביטוח או את המעסיק שלכם, ובכל אחד מהמקרים, הגופים הללו לא ירוצו לתת לכם כספים, מה שמחייב אתכם להיות מיוצגים על ידי עורך דין שדואג לאינטרס שלכם, ושמטרתו העיקרית היא להשיג עבורכם את מרב הפיצויים תוך מתן השקט הנפשי לו אתם זקוקים כדי להחלים ולהשתקם.

משרד עורכי דין אריאלה גפן מייצג תובעים מעל 20 שנה ומעניק פיצויים כספיים מרביים ללקוחותיו בזכות הידע המשפטי הנרחב, ניסיון מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח וכמובן בזכות היחס האישי והמקצועי שאנו מעניקים ללקוח ומאפשרים לו שקט נפשי בהתמודדות המשפטית הסבוכה כאשר לרשות הנפגעים עומדים עורכי דין לתאונות עבודה המומחים בתחום עם ניסיון משפטי רב.

תאונת עבודה עצמאי – עצמאים במקרה ונפגעתם בתאונות עבודה גם לכן יש זכויות משפטיות רובות ומגיע לכם פיצוי כספי במקרה של תאונת עבודה

תביעת תאונת עבודה נגד המעסיק  – אם נפגעת בתאונת עבודה כתוצאה מרשלנות המעסיק במתן סביבת עבודה בטוחה הינך רשאי\ת להגיש תביעה נזיקין לקבלת פיצוי כספי בגין הנזקים שנגרמו לך עקב רשלנות המעסיק. 

יודגש, קיימת חשיבות רבה להתייעץ עם עורך דין מומחה בתאונות עבודה או עם עורכי דין מומלצים לתאונות עבודה ככל שניתן בסמוך לזמן בו אירעה תאונת העבודה וזאת על מנת לפעול נכון משפטית מול ביטוח לאומי או חברות הביטוח בתהליך בניית התיק המשפטי שכן התנהלות נכונה משמעותה השפעה ישירה על גודל הפיצוי הכספי שמגיע לתובע\נפגע

אם אתם זקוקים לעורך דין תאונת עבודה, משרד עורכי דין אריאלה גפן מומחים ובעלי ניסיון משפטי רב בתביעות תאונות עבודה והשגת פיצוי כספי במקרים של תאונות עבודה בדרך או בחזרה מהעבודה, נפילה מסולם, אובדן כושר עבודה, רשלנות המעסיק או המעביד, פציעות גוף קשות ונכות, התחשמלות, תאונות עבודה באתר בנייה, פועלי בניין, התקף לב, לחץ נפשי, התמוטטות של קיר או התמוטטות של פיגום,  פגיעה מחפץ כבד, פריצת דיסק, אירוע לבבי, פגיעה בעקבות החלקה  

עורך דין תאונת עבודה בייצוג נפגעי תאונות עבודה

אם נפגעת  בתאונת עבודה, בטרם הפנייה למוסד לביטוח לאומי, מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורכי דין תאונות עבודה אשר יידעו להנחות אתכם מה לעשות.

 

משרד עורכי דין אריאלה גפן – משרד עורכי דין נזיקין

עורכת הדין אריאלה גפן התחילה את דרכה כאשר ייצגה משפטית את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתיקי תאונות דרכים מורכבים וקשים, ניסיון משפטי זה מעניק למשרד יתרון משמעותי וניכר בייצוג בתביעות תאונות דרכים, שכן עורכת הדין אריאלה גפן מכירה לעומק את חברות הביטוח ודרכי הפעולה שלהן על מנת לדחות את התביעה, והיא תדע למנף ידע וניסיון זה לטובת נפגעי תאונת הדרכים.

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורך דין נזיקין מומלץ בייצוג משפטי של נפגעי נזקי גוף, נפש ורכוש על מנת שיקבלו את הפיצוי הכספי המרבי בגין הנזקים שנגרמו להם. המשרד מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות קשות ולצערנו אף קטלניות ודואגים להם ולבני משפחתם במקצועיות וביעילות על מנת שיקבלו את הפיצוי המרבי שמגיע להם. 

חשוב לציין, כי עורך דין תאונות עבודה מומלץ כמו עו"ד אריאלה גפן היא שתייצג אותכם במהלך הגשת תביעת בגין נזקי הגוף לכל אורך ההליך המשפטי באופן אישי ומסור ותלווה אתכם בזמינות מרבית וללא פשרות, לכן חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בעל ידע נרחב בתחום הנזיקין שכן נדרש ידע מקצועי רחב של החוק והפסיקה בתחום.

לאור הנסיון הרב של עורכת הדין אריאלה גפן אשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות עבודה, היכרות מעמיקה זו מעניקה למשרד יתרון משמעותי בהבנה האסטרטגיה המשפטית של חברות הביטוח בכלל ובפרט של המוסד לביטוח לאומי ואת קווי ההגנה שלהן בתאונות עבודה.

צרו קשר עוד היום 0733-752-766 

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא/

אודות המשרד

משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

זקוקים לעורך דין תאונת עבודה? – משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין לתאונות עבודה המייצג תובעים בתחום  הנזיקין לרבות: תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, תאונות נפילה והחלקה, תביעות ביטוח לאומי, תאונות אופנוע.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי המקצועי צברה כאשר ייצגה את חברת הביטוח הגדולה בישראל ובהמשך דרכה המשפטית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל. ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר, כמו כן היכרות עם חברות הביטוח בישראל שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

אריאלה גפן -עורכת דין תאונות עבודה

20 שנות ניסיון והצלחה

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות עבודה.

אריאלה גפן, הינה המייסדת של משרד עורכי דין נזיקין המייצג תובעים בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים. במידה ונפגעת בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי בתחום, שיוודא כי תקבל את הפיצויים המקסימליים המגיעים לך. עורכת הדין לתאונות דרכים, אריאלה גפן, מעניקה שירותים משפטיים בתחום תביעות תאונות הדרכים והשיגה ללקוחותיה פיצויים מרביים המגיעים להם על פי חוק.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה עת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל – ניסיו משפטי זה מעניק למשרד עורכי דין אריאלה גפן יתרון משמעותי בייצוג נפגעי תאונות דרכים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח אשר יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונות הדרכים.

למשרד נסיון רב בייצוג משפטי של נפגעי תאונות דרכים כתוצאה מתאונת דרכים לאחר ייצוג משפטי של מאות נפגעי תאונות דרכים או תאונות עבודת מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל ונגד המוסד לביטוח לאומי שבמהלך השנים המשרד צבר ניסיון משמעותי וחזק שהביא להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים קשות וקלות שבגינם הלקוחות שלנו קיבלו פיצויי כספי מרבי מחברות הביטוח.

המשרד מקבל המלצות המלצות ושביעות רצון מעשרות לקוחות מרוצים מהמקצועיות, איכות וכמובן היחס האישי שכל לקוח זוכה ומקבל.

למה לבחור במשרד עורכי דין אריאלה גפן לייצוג נפגעי תאונות עבודה

מעל 20 שנת ניסיון

למשרד עורכי דין אריאלה גפן ושות' מעל 20 שנות בתביעות תאונות עבודה. המשרד בראשותה של עו"ד אריאלה גפן קצר הצלחות רבות בייצוג נפגעי תאונות עבודה מול המוסד לביטוח לאומי

ניסיון בייצוג חברות ביטוח

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כך שהבנת דרכי הפעולה של חברות הביטוח מעניקה לעורכת הדין יתרון משמעותי עבור לקוחותיה להשגת פיצוי מרבי

יחס אישי ומקצועי

למשרד עורכי דין אריאלה גפן עשרות לקוחות מרוצים אשר מעבר לתוצאות קיבלו יחס אישי, תשומת לב מלאה וליווי משפטי מקצועי צמוד בכל ההליך המשפטי עם זמינות מרבית מסביב לשעון

שרות משפטי ללא פשרות

משרד עורכי דין אריאלה גפן חרט על דיגלו להעניק ללקוחותיו שרות משפטי ללא פשרות מול חברות הביטוח וזאת ע"י בקיאות בחוק ובפסיקה בכל הקשור בתאונות דרכים

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

לייעוץ משפטי ממוקד ונכון, השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן