רשלנות רפואית רופא שיניים
ראשית, חשוב להבין שלא כל טיפול כואב או לא מוצלח בתוצאותיו הוא רשלנות רפואית. הקריטריונים לטיפול שיניים שיוגדר כרשלני יבחנו בשאלות הבאות: האם הרופא אכן מתמחה ומוסמך לבצע את הטיפול שעשה, האם נהג בפרקטיקה סבירה, עבד על פי הכללים המקובלים והשתמש בציוד המתאים לטיפול. רק אם בוצעה חריגה ברורה מקריטריונים אלה, ניתן וצריך להגיש כנגד הרופא והמרפאה תביעת רשלנות רפואית.
מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

מאת: אריאלה גפן, עורכת דין

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

כל מה שחשוב לדעת על תביעת רשלנות רפואית נגד רופא שיניים

מהי רשלנות רפואית בתחום רפואת השיניים?

תביעה נגד רופא שיניים – ראשית, חשוב להבין שלא כל טיפול כואב או לא מוצלח בתוצאותיו הוא רשלנות רפואית. הקריטריונים לטיפול שיניים שיוגדר כרשלני יבחנו בשאלות הבאות: האם הרופא אכן מתמחה ומוסמך לבצע את הטיפול שעשה, האם נהג בפרקטיקה סבירה, עבד על פי הכללים המקובלים והשתמש בציוד המתאים לטיפול. רק אם בוצעה חריגה ברורה מקריטריונים אלה, ניתן וצריך להגיש כנגד הרופא והמרפאה תביעת רשלנות רפואית.

תביעה נגד רופא שיניים  – דוגמאות לטיפולי שיניים היכולות להיחשב כעילה לתביעת רשלנות רפואית

עקירת שן בינה טיפול נפוץ המסתיים בדרך כלל במהירות וללא כאבים מתמשכים. במקרים בהם העקירה והטיפול שלאחריה לא מבוצעים כפי שצריך, יכולים להיווצר כאבים, זיהום ואף פגיעה בעצבים. מקרים כאלה (או מצד שני- עקירה לא מחויבת), משמשים עילה לתביעת רשלנות רפואית.

טיפול שורש טיפול שכיח ופשוט יחסית, אך גם כאן אירעו לא מעט מקרים בהם רופאים ביצעו טיפולי שורש ללא צורך אמיתי (ניתן היה להסתפק בסתימה, שהיא זולה בהרבה), ומנגד טיפול ומעקב רשלניים שהביאו לכאבים, זיהום ולבסוף בעקירת השן.

שיקום הפה והשתלות–  תחום מורכב ברפואת השיניים הדורש התמחות וניסיון רפואי, וכולל כמה מהטיפולים היקרים ביותר בתחום. פוטנציאל ההסתבכות והנזק בתחום זה הוא גדול, ומגיע עד לפגיעה בחניכיים, בחלל הפה ובמערכת העצבים.

 תביעה נגד רופא שיניים – נתקלת ברשלנות רפואית במרפאת השיניים? פנה לעורך דין המתמחה בתחום

ראשית, חשוב לשמור בכל טיפול שיניים (כמו בכל הליך רפואי) את כל הרישומים, הניירת והמסמכים שבידכם מתחילת ההליך. אם אתם חוששים שנפגעתם בצורה כל שהיא והטיפול שקבלתם לא היה מקצועי וראוי, התבצע בצורה לא הולמת או נגרם לכם נזק- אל תמתינו ואל תהססו, פנו מיד לעורך דין לענייני נזיקין, שיש לו ניסיון ספציפי בהגשת תביעות בגין רשלנות רפואית כנגד רופאי שיניים.
חשוב לדעת כי בישראל מוגשות אלפי תביעות של רשלנות רפואית בשנה (במגוון תחומים רפואיים), רובם מסתיימים בפיצוי כספי לטובת התובע בסכומים שבין אלפי שקלים בודדים ועד מאות אלפי שקלים במקרים של פגיעה חמורה ומתמשכת.

 תביעה נגד רופא שיניים – אריאלה גפן משרד עורכי דין

עו"ד המתמחה בנזיקין הינו עורך הדין המטפל בתביעות רשלנות רפואית בטיפול שיניים. חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, וכי כדי להוציא את המקסימום מהעניין ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר ברשלנות רפואית על אף התנגדותו של הצוות הרפואי המטפל. במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות רשלנות רפואית של רופאי שיניים באופן דיסקרטי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בקבלת פיצויים מרביים בתביעות רשלנות רפואית של רופאי שיניים עבור לקוחותיו נגד בתי חולים, רופאים, קופות חולים ומייצג נפגעים עקב רשלנות רופא השיניים ומעניק ליווי צמוד, יחס אישי ומקצועי לכל אורך המאבק המשפטי.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה, התקשרו -0733-752-766 או השאירו פרטים וניצור קשר עוד היום

אריאלה גפן – משרד עורכי דין

מאמרים נוספים מאת עורכת הדין אריאלה גפן

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

צרו קשר עוד היום

עורכת הדין אריאלה גפן תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

עורך דין תאונות דרכים
small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן