עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים עם פריצת דיסק - הבטחון שלך לקבלת פיצוי כספי מקסימלי

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

פריצת דיסק תאונת דרכים

משרד עורכי דין נזיקין עם מעל ל 20 שנות נסיון בדיני נזיקין לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות תלמידים. 

להערכת שווי הפיצוי הכספי שמגיע לך – מלאו את הפרטים ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

פריצת דיסק תאונת דרכים

צריכים עורך דין תאונות דרכים – משרד עורכי דין אריאלה גפן המוביל בתביעות נזקי גוף יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

פריצת דיסק תאונת דרכים

לצערנו הרב במדינת ישראל ישנה עלייה משמעותית בנפגעי תאונות דרכים כאשר חלק מהנפגעים סובלים מחבלות קלות יחסית כמו פגיעת צליפת שוט ומנגד נפגעת תאונות דרכים עלולים להישאר עם נכות רפואית\תפקודית לאחר שנפגעו בעמוד השידרה והינם סובלים מפריצת דיסק או בלט דיסק.

חשוב לציין כי תאונות דרכים עלולות לגרום לנזקי גוף קשים אשר מעבר לפגיעות הפיזיות הקשות נפגעי תאונות הדרכים נאלצים להתמודד עם אובדן הכנסה, אובדן כושר עבודה ופגיעה משמעותית ביצירה הכנסה כמו כן גם בני משפחתם מתמודדים עם מציאות כלכלית קשה יותר ואף עליהם לתת תמיכה נפשית, פיזית ועזרה לצד הנפגע.

באירוע תאונת דרכים קשה עם נפגעים אשר נותרו עם נכות או פגיעה פיזית קשה כמו פריצת דיסק מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע קרוב ככל שניתן למועד התאונה על מנת לקבל ייעוץ משפטי נכון על מנת שתוכלו לבנות תיק תביעת תאונת דרכים מנצח מול חברת הביטוח

יודגש, כאשר מדובר בתאונות דרכים אשר מותירות את הנפגעים עם נכות תפקודית או נכות רפואית, חברות הביטוח חשופות לתביעות שיכולות להגיע למילוני שקלים חדשים, לכן חברות הביטוח יפעילו את כל האמצעים והמשאבים שברשותן על מנת לדחות את התביעה או לנסות למזער את סכום הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע.

פריצת דיסק תאונת דרכים \ בלט דיסק תאונת דרכים  – חשיבות ההתייעצות עם עורך דין תאונת דרכים

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר נפגעו בעמוד השידרה וכתוצאה מכך סובלים מפריצת דיסק או בלט דיסק. 

פריצת דיסק בעקבות תאונת דרכים עלולה להותיר את הנפגעים בתאונת הדרכים עם נכות אשר פוגעת במסלול חייהם התקין של אותם נפגעים ואף במקרים רבים אותם נפגעי תאונת דרכים חווים אובדן הכנסה, כאב וסבל וצורך בעזרה של צד שלישי ביום יום לרבות עזרת בני המשפחה הקרובה בפעולות יומיומיות.

במרבית המקרים הלקוחות אינם מודעים לזכויות הרבות הכוללות פיצויים כספיים והטבות אחרות המגיעות להם לאחר שנפגעו בתאונת דרכים וסובלים מפריצת דיסק וזאת על פי חוק הפלת"ד שקובע באופן מפורש כי לנפגעי תאונת דרכים מגיע פיצוי כספי אשר אמור לעזור לנפגעים לחזור למסלול חיים תקין.

מכאן חשוב לדעת כי התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים קרוב ככל שניתן לאירוע התאונה תוכל לשפר משמעותית את הסיכוי לקבלת פיצויים כספיים ע"י הגשת תביעה נגד חברות הביטוח או במקרה ומדובר בתאונת דרכים שהינה גם תאונת עבודה ניתן לתבוע גם את המוסד לביטוח לאומי.

לדברי עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת והבעלים של משרד עורכי דין אריאלה המוביל בייצוג נפגעי תאונות דרכים "נפגעי תאונת דרכים עם פגיעות של פריצת דיסק או בלט דיסק אינם מודעים לזכויות שלהם ואפשרויות תביעת תאונות דרכים, וחלקם אף עלולים להיפגע משמעותית עקב התנהלות לא נכונה לאחר שקיבלו ייעוץ משפטי מ-"חבר" או שהינם שחוששים להגיש תביעה מפני שהתאונת דרכים היא באשמתם – יודגש, כי טענה זאת אינה נכונה מאחר ועל פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי ואין כל משמעות לעניין אם אותו נפגע אשם או לא אשם בתאונה".

אריאלה גפן, עורכת הדין המומחית בתאונות דרכים מדגישה כי בתאונות דרכים עם פגיעות בעמוד השידרה החל מחבלות קלות המערבות בלט דיסק ועד לחבלות גוף חמורות יותר כמו פריצת דיסק עלולות להותיר את הנפגעים עם אחוזי נכות גבוהים שתזכה את נפגעי תאונות הדרכים בקבלת פיצויים כספיים שיכולים להגיע במקרים מסוימים למאות אלפי שקלים חדשים ואף יותר שכן כאשר מדובר בפגיעה אשר מלווה בהגבלת תנועה סכום הפיצוי הכספי יכול לעלות בהתאם למספר פרמטרים עיקריים כמו גיל, משכורת לפני התאונה, אובדן השתכרות, נכות רפואית או נכות תפקודית והוצאות אחרות.

פריצת דיסק תאונת דרכים \ בלט דיסק תאונת דרכים – תסמינים

עמוד השדרה המורכב מעשרים וארבע חוליות ועוד כ-18 חוליות נוספות. נהוג לחלק את עמוד השידרה לחמישה איזורים

א. עמוד השידרה הצווארי המכיל שבע חוליות
ב. עמוד שידרה החזי
ג. עמוד השדרה המותני
ד. בחלק התחתון נמצא הסקרום
ה. עצם הזנב.

החוליות בעמוד השידרה מסומנות על ידי אותיות לועזיות ומספרים, כאשר האות הלועזית מסמנת את האיזורים בעמוד השידרה ואילו המספר מסמן את מיקום החוליה באותו האיזור. לדוגמא פגיעת עמוד שידרה בתאונת דרכים בחוליה השביעית שנמצאת באיזור הצוואריות (cerival) תסומן כ 7C

החוליות מופרדות על ידי דיסק עם טבעות סחוס אשר מכילות נוזל סמיך שנועדו לשמור על המרווח בין החוליות לבלום זעזועים בעמוד השידרה ובכך לאפשר מבנה תקין ויציב של עמוד שידרה אשר מאפשר לנו תנועה רציפה וללא כאבים.

פריצת דיסק תאונת דרכים \ בלט דיסק תאונת דרכים – זיהוי חבלה בעמוד השידרה לאחר תאונת דרכים

חשוב מאוד!!!! במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים בין אם הפגיעה הייתה קלה ביותר ואינכם חשים כאב ובין אם מדובר בפגיעות קשות יותר מומלץ להתפנות לבית החולים מיד לאחר האירוע וללא שיהוי על מנת שהצוות הרפואי יערוך בדיקה רפואית כוללת לעניין מצבכם הרפואי – במקרים רבים, הגיעו למשרדנו נפגעי תאונות דרכים אשר לא חשו כאבים במועד התאונה, אך לאחר מספר שעות ולעיתיים גם מספר ימים הם החלו להרגיש כאבים עזים ובבית החולים נמצאו חבלות קשות.

לאחר מעורבות בתאונת דרכים, נפגעי תאונת דרכים יסבלו מפגיעת בלט דיסק או פריצת דיסק כאשר התסמינים של פגיעות בעמוד השידרה מלווים בתסמינים של כאבי גב, הגבלה בתנועה עקב הכאבים במקרים מסויימים הנפגע יסבול גם מפגיעות עצביות אשר ישפיעו על תפקודים שונים במערכות הגוף כמו פגיעה בגפיים, חוסר שליטה על מתן שתן, נימול, הגבלה בתנועה, נוקשות בתנועת הצוואר, קושי בהרמת משאות במקרים קשים יותר עלולים לזהות פגיעה גם במערכות העצבים המוטוריים שיכולים לגרום לחלשת השרירים ואף לשיתוק.

פריצת דיסק תאונת דרכים – תאונת דרכים במסגרת העבודה

פריצת דיסק או בלט דיסק כתוצאה מתאונת דרכים היא פגיעה נפוצה בקרב נפגעי תאונות הדרכים ועל כן הינם זכאים לאחוזי נכות לפי תקנות המוסד לביטוח לאומי וזאת בהתאם למידה חומרת הפגיעה בעמוד השידרה יחד עם המיקום בחוליות עמוד השדרה וכמו חומרת ההגבלה בתנועה של הנפגע.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן הופנה נפגע תאונת דרכים לאחר שבדרך חזרה ממקום עבודתו לביתו הוא נפגע בתאונת דרכים קשה מיד לאחר התאונה פונה התובע לבית החולים ושם הוא אובחן עם פריצת דיסק.

על מנת לבנות תיק תביעה מנצח כנגד חברת הביטוח, התובע הונחה לפעול בהתאם להכוונת המשרד על מנת שיוכל לקבל פיצוי מלא בגין תאונת הדרכים כפי שיפורט להלן התנהלות נכונה לאחר תאונת הדרכים מעלה באופן משמעותי את הסיכויים לקבלת פיצויי כספי מרבי מחברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי.

א. טיפול רפואי – התובע הונחה לפנות לקבלת טיפול רפואי באופן מיידי, כאשר עליו להדגיש בפני הצוות הרפואי כי נפגע בתאונת דרכים ולפרט על כל הכאבים שהינו מרגיש אפילו הקלים ביותר שלא נראו לו חשובים במועד ההגעה לבית החולים.

ב. אימות מסמכים רפואיים – התובע אימת מול הצוותים הרפואיים אם כל דבריו נרשמו באופן מדוייק או לא הוחסרו פרטים ע"י הצוות הרפואי.
ג. המשך טיפול רפואי – לאחר השחרור מבית החולים הופנה התובע להמשך טיפולים רפואיים אשר כללו סידרת טיפולים אורתופדים, משככי כאבים, טיפולי פיזותרפיה ועוד.

ד. מסמכים רפואיים – התובע הונחה לשמור את כל המסמכים הרפואיים שברשותו כולל הקבלות עבור הוצאות רפואיות.

ה. מומחים רפואיים – התובע הופנה לרופאים מומחים בתחום עמוד השידרה על מנת לקבל תמונה מלאה על מצבו הרפואית והערכה לגבי הנכות התפקודית והרפואית

במסגרת התביעה נגד חברת הביטוח בגין תאונת דרכים על פי חוק הפלת"ד קיבל התובע פיצוי כספי מעל 1,250,000 ₪ בניכוי התמלוגים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי.

יודגש, במסגרת התביעה נגד המוסד לביטוח לאומי הוצגו בפני הוועדה הרפואית מסלול הטיפול הרפואי של התובע ממועד תאונת הדרכים עד למועד כינוס הוועדה הרפואית לקביעת הנכות שבה הוצגו למומחי הוועדה באופן מסודר, ברור ומפורש כל המסמכים הרפואיים שכללו את המעקב הרפואי, טיפולי פיזותרפיה, צילומי רנטגן, MRI, CT ואת הטיפולים הרפואיים של מומחי בתחום עמוד השידרה אשר חוו את דעתם ביחס להגבלת התנועה והנכות הנגזרת.

בעקבות הייצוג המשפטי שלווה עם עורכת דין שמביאה עימה מעל 20 שנות ניסיון בתביעות נזקי גוף בכלל ובתאונות דרכים בפרט, קיבלה הוועדה הרפואית את הדרישה להעניק לתובע 20% אחוזי נכות צמיתה.

במסגרת התביעה הוגשו תחשיבי נזק בגין מצבו הרפואי של התובע שכאמור סבל מפריצת דיסק. פיצויים בגין ציוד ואביזרים, פיצויים בגין תחבורה, פיצויים בגין התאמת דיור, פיצויים בגין עזרה הזולת שכן התובע נאלץ לעזרת מהותית בעבודות משק הבית כמו בניקיון הדירה, ניקיון תחזוקה שוטפת ועוד. פיצוי בגין כאב וסבל ופיצוי בגין השתכרות לעתיד.

פריצת דיסק תאונת דרכים – מומחים רפואיים בתאונת דרכים עם פגיעת פריצת דיסק

במסגרת הליך התביעה בגין תאונת דרכים עם פריצת דיסק ישנה חשיבות למינוי מומחים רפואיים ממגוון תחומים שכן פגיעה בעמוד השידרה עלולה לפגוע במערכות נוספות בגוף ובמסגרת התביעה אנו נבקש מבית המשפט למנות מומחים רפואיים ממגוון תחומים על מנת להעלות את אחוזי הנכות התפקודית או הרפואית בהתאם לאיזור הנפגע.

כך למשל, בתאונת דרכים שבה היה מעורב לקוח עם פגיעה בעמוד ביקשנו למנות מומחה רפואי בתחום האורתופדיה, כמו כן לאחר התייעצות מול רופאים מומחים אחרים בית המשפט התבקש למנות לתובע מומחה רפואי בתחום הנוירולוגיה ואף מומחה כאב וסבל נוכח הכאבים הקשים שמהם סבל התובע.

מהלכים משפטים אלה ומינוי המומחים מקשת רחבה, זיכו את התובע בפיצויים כספיים משמעותיים אשר איפשרו לו לבני משפחתו לחזור ככל שניתן למסלול חיים רגיל.


יודגש כי חשוב להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הנזיקין, ואם העורך הדין ייצג בעברו את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל אז ללא ספק עניין זה מהווה יתרון משמעותית עבורך, לא זו אלא אף זו חשוב כי תבדקו שתחום מומחיותו של עורך הדין הינו ממוקד בתאונות דרכים ובנזקי גוף שכן יש חשיבות רבה להבנת החוק ופסקי דין המעודכנים בתחום.

עורכת הדין אריאלה גפן מביאה עימה מעל ל-20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים, כמו בעברה ייצגה את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל כעורכת דין בכירה והינה מכירה את המהלכים המשפטיים של חברות הביטוח לאחר שייצגה את חברות הביטוח בתיק תאונות דרכים מורכבים וקשים כמו נפגעי תאונות דרכים עם פריצת דיסק ועד לתאונות דרכים קשות הכוללות נכות צמיתה של 100% (שיתוק בארבע גפיים) ואף למקריים טרגיים של מוות כתוצאה מתאונת דרכים

פריצת דיסק תאונת דרכים – מה ההבדל בין בלט דיסק לפריצת דיסק?

ברמת העיקרון לבלט דיסק ופריצת דיסק ישנם תסמינים דומים מאוד ולא תמיד נפגעי תאונת דרכים יודעים מהו השוני האמיתי בין שתי הפגיעות. בלט דיסק הינו מצב רפואי שבו הטבעת הקשיחה העוטפת את הדיסק נחלשת וכתוצאה מכך הנוזל הצמיגי שבתוך הדיסק בולט החוצה.

לעומת זאת, פריצת דיסק הינה מצב רפואי שבו שכבת הדיסק נשברת והנוזל הצמיגי שבתוך טבעת הדיסק מתחיל להתפרץ מחוץ לטבעת ובתוך התעלה של עמוד השידרה וכך במגע עם מערכת העצבים בתוך התעלה נוצרים כאבי גב חזקים כמו כן נוצרות השפעות אחרות במערכות הגוף השונות.

אחוזי נכות בגין תאונת דרכים עם פגיעה בעמוד השידרה

פרפלגיה הינה נזק גוף המתבטא בשיתוק הגפיים התחתנות אשר בא לידי ביטוי באיבוד יכולת התנועה או התחושה בשתי הרגליים לרוב שמדובר בתאונת דרכים נזק זה עלול להיגרם מפגיעה בחוט השדרה לאחר מעורבות של שבר או פריקה של החוליות בעמוד השידרה.

יודגש, מעבר לפגיעה בגפיים התחתונות, נפגעי תאונות דרכים רבים עלולים לחוות תסימינים אחרים כמו בעיות במערכת השתן, אין אונות או דלדול השרירים שבגינם ניתן לתבוע אחוזי נכות נוספים וזאת על פי תקנות הביטוח הלאומי

תקנות הביטוח הלאומי – קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה

אחוזי נכות – פרפלגיה
באירוע של פרפלגיה קלה תיקבע נכות רפואית בשיעור של 20%.
באירוע של פרפלגיה בצורה בינונית תיקבע נכות רפואית בשיעור של 50%.
באירוע של פרפלגיה בצורה קשה תיקבע נכות רפואית בשיעור של 80%.
באירוע של פרפלגיה בצורה מוחלטת תיקבע נכות רפואית בשיעור של 100%.

בעד הפרעות בפעילות הסוגרים ואיבוד כוח גברא היכולים להופיע בצורות הקלות בסעיפים קטנים )1( ,)2( ,)3 – )ייקבעו אחוזי נכות נוספים לפי הסעיפים המתאימים.

אחוזי נכות – קוודרופלגיה
באירוע של קוודרופלגיה בצורה קלה ייקבעו 60% נכות רפואית.
באירוע של קוודרופלגיה בצורה בינונית ייקבעו 80% נכות רפואית.
באירוע של קוודרופלגיה בצורה קשה תיקבע נכות בשיעור של 100%.

עורכת דין תאונת דרכים פריצת דיסק – אריאלה גפן, משרד עורכי דין

במידה ונפגעת בתאונת דרכים חשוב שתתייעצו קרוב ככל שניתן למועד התאונה עם עורך דין תאונת דרכים או עורך דין תאונת אופנוע המומחה בתאונות דרכים עם מעל ל-20 שנות ניסיון שייבחן את האירוע וידריך אותך כיצד לפעול נכון על מנת שסיכוייך לקבל פיצוי כספי גבוה יותר ואף למנוע את דחיית התביעה ע"י חברת הביטוח.

חשוב לציין כי במידה ונפגעת בדרכם לעבודה או בחזרה מהעבודה לבית עורך דין תאונות דרכים יגיש תביעה נוספת נגד המוסד לביטוח לאומי, ואם מדובר בתביעה אשר הותירה נכות עורך הדין יילווה אותך לוועדות הרפואיות בביטוח לאומי אשר יקבעו את דרגת הנכות וזאת תהייה קביעה מחייבת גם נגד חברת הביטוח – לעניין זה משמעות רבה בקביעת הפיצוי הכספי אשר מגיע לכם לכן חשוב לפעול בצור נכונה.

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים המתמחה בתאונות פריצת דיסק יבטיח לכם פיצוי מרבי

תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי שנפגע תאונת דרכים חווה בגין נזקי גוף כמו פגיעת ראש, חבלות ראש צליפת שוט ואף פציעות חמורת שמובילות לנכות ואף למוות.

על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ שעורך דין תאונות דרכים ילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין נזיקין 

פריצת דיסק תאונת דרכים – עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים קשים, מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים
.
ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

אריאלה גפן - עורכת דין פריצת דיסק תאונת דרכים

צריכים עורך דין נזיקין?  משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן המוביל בתביעות נזקי גוף יילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך בעקבות תאונת הדרכים

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון והצלחה

אריאלה גפן -עורכת דין נזיקין

משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד עורכי דין נזיקין בין המובילים בישראל בתחום  הנזיקין לרבות: תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, תאונות נפילה והחלקה, תביעות ביטוח לאומי, תאונות אופנוע.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי המקצועי צברה כאשר ייצגה את חברת הביטוח הגדולה בישראל ובהמשך דרכה המשפטית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל. ניסיון זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר, כמו כן היכרות עם חברות הביטוח בישראל שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט ועורך הדין חגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי מקצועי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. אם נפגעת בתאונת דרכים ואתה זקוק ל- עו"ד תאונות אופנוע פנה למשרד עורכי דין אריאלה גפן עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ללא עלות

משרד עורכי דין נזיקין

משרד עורכי דין נזיקין עם נסיון רב בייצוג משפטי בכל הערכאות המשפטיות - בית משפט שלום, בית משפט מחוזי ועד לבית משפט עליון

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה

חליתם או נפצעתם בתאונה, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית

משרד עם ניסיון משפטי רב המייצג נפגעים בתביעות רשלנות רפואית נגד רופאים, קופות חולים , בתי חולים, מוסדות

תביעת תאונת דרכים

עורך דין תאונות דרכים

המשרד מייצג נפגעי תאונות דרכים ונלחם מול חברות הביטוח עד לקבלת פיצוי כספי מרבי בגין נזקי הגוף

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתאונות אופנוע ופגיעות קשות במתן שירותים משפטיים עם ניסיון משפטי רב

תאונות תלמידים

תאונות ילדים

משרד המוביל לייצוג בתביעות תאונות תלמידים עם 20 שנות ניסיון והצלחה במאות תיקים. ליווי אישי וזמינות תמידית לכל שאלה

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין ביטוח לאומי

חליתם או נפצעתם, משרדנו עם הצלחות וניסיון משפטי רב יסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי

עשרות לקוחות מרוצים

עורכת הדין אריאלה גפן בתקשורת

שאלות ותשובות נפוצות

אריאלה גפן - משרד עורכי דין נזיקין

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר נפגעו בעמוד השידרה וכתוצאה מכך סובלים מפריצת דיסק או בלט דיסק.  פריצת דיסק בעקבות תאונת דרכים עלולה להותיר את הנפגעים בתאונת הדרכים עם נכות אשר פוגעת במסלול חייהם התקין של אותם נפגעים ואף במקרים רבים אותם נפגעים חווים אובדן הכנסה, כאב וסבל וצורך בעזרה של צד שלישי ביום יום לרבות עזרת בני המשפחה הקרובה בפעולות יומיומיות.

לאחר מעורבות בתאונת דרכים, נפגעי תאונת דרכים יסבלו מפגיעת בלט דיסק או פריצת דיסק כאשר התסמינים של פגיעות בעמוד השידרה מלווים בתסמינים של כאבי גב, הגבלה בתנועה עקב הכאבים במקרים מסויימים הנפגע יסבול גם מפגיעות עצביות אשר ישפיעו על תפקודים שונים במערכות הגוף כמו פגיעה בגפיים, חוסר שליטה על מתן שתן, נימול, הגבלה בתנועה, נוקשות בתנועת הצוואר, קושי בהרמת משאות במקרים קשים יותר עלולים לזהות פגיעה גם במערכות העצבים המוטוריים שיכולים לגרום לחלשת השרירים ואף לשיתוק.

במידה ונפגעת בגין מפגע בטיחותי כמו לדוגמא בור במדרכה או כל מפגע אחר עליך לתעד את המפגע במידה והינך יכול, לבקש את השמות של העדים שראו את התאונה במקביל במידה ופונית לבית החולים \קופת חולים אנא תדאגו לציין כיצד קרתה התאונה באופן מדוייק בפני הרופאים ותדאגו שהכל נרשם בצורה נכונה.

מומלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם האפשרי וככל שקרוב לאירוע שכן חברת הביטוח יעשו כל שביכולתן לנתק את הקשר הסיבתי בין התאונה\אירוע לנזקי גוף שנגרם לכם.

ברמת העיקרון לבלט דיסק ופריצת דיסק ישנם תסמינים דומים מאוד ולא תמיד נפגעי תאונת דרכים יודעים מהו השוני האמיתי בין שתי הפגיעות. בלט דיסק הינו מצב רפואי שבו הטבעת הקשיחה העוטפת את הדיסק נחלשת וכתוצאה מכך הנוזל הצמיגי שבתוך הדיסק בולט החוצה.

 

לעומת זאת, פריצת דיסק הינה מצב רפואי שבו שכבת הדיסק נשברת והנוזל הצמיגי שבתוך טבעת הדיסק מתחיל להתפרץ מחוץ לטבעת ובתוך התעלה של עמוד השידרה וכך במגע עם מערכת העצבים בתוך התעלה נוצרים כאבי גב חזקים כמו כן נוצרות השפעות אחרות במערכות הגוף השונות.

ישנם לא מעט מקרים של תביעות נזיקין אשר חברות הביטוח דוחות את התביעה וזאת בכדי להימנע מתשלום כספי משמעותי לנפגע. לא פעם חברות הביטוח ישקיעו מאמצים רבים ויפעילו חוקרים פרטיים מטעמם על מנת לוודא כי האירוע תואם לטענות הנפגע.

יודגש, החוקרים הפרטיים מנוסים ומומחים להוציא מהנפגעים פרטי מידע ואמירות בעניין האירוע אשר נראים שוליים בתחילה, אך אסור לשכוח כי תפקידם של החוקרים הוא לקעקע את הגרסה שמסרתם ולהביא לדחיית התביעה או להקטנה הפיצוי הכספי שמגיע לכם.

משרד עורכי דין נזיקין מוביל שמביא איתו חדשנות, יצירותיות והצלחה

המשרד משקיע מאמצים רבים ביצירת פתרונות משפטיים מקיפים ב-360 מעלות במקצועיות רבה וללא פשרות תוך השקעה עצומה בלמידה מול עידכוני החוק והפסיקה בבתי המשפט וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את הרמה המשפטית הגבוהה והאיכותית ביותר

אריאלה גפן - עורכת דין

פריצת דיסק תאונת דרכים

תוכן עניינים

אנחנו כאן לעזור לך

נפגעתם, נפצעת נגרם לכם נזק מתאונה או רשלנות?

פנו עוד היום למשרד עורכי דין מקצועי ואיכותי 

0 +
תביעות נזקי גוף
0 +
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים
0 %
מחויבות ללקוח

השאר/י פרטים לתיאום פגישת ייעוץ

לקבלת ייעוץ ממוקד, אסטרטגי ובניית תוכנית פעולה להגשת תביעה – אנא השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם האפשרי.

ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן