עורך דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון מומחיות בתביעות תאונות דרכים - הבטחון שלך בהצלחה

אריאלה גפן

משרד עורכי דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין מוביל בתביעות תאונות דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון | עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל ועכשיו מייצגת רק תובעים | תשלום שכר טרחה מבוסס הצלחה. לא זכית – לא שילמת | ליווי אישי וצמוד של עו"ד אריאלה גפן | מומחית בתאונות דרכים עם ניסיון משפטי באלפי תביעות תאונות דרכים.

להערכת שווי הפיצוי הכספי שמגיע לך – מלאו את הפרטים ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

עורך דין תאונות דרכים רמת גן

 משרד עורכי דין לתאונות דרכים עם ליווי אישי ואנושי שרואה את האדם

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן  – משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בישראל בתאונות דרכים, עם השגת פיצויים כספיים ללקוחותינו עם למעלה מ- 100 מיליון שקל. העורכי דין שלנו ילחמו עבורך נגד חברות הביטוח ומוסדות המדינה החזקים שיינסו לדחות את התביעה שלכם או להעניק לך פיצוי כספי נמוך

+ 0
תיקים בבתי משפט
0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0 %
שרות ללקוח

עורכת הדין אריאלה גפן בתקשורת

אריאלה גפן - עורכת דין תאונות דרכים ברמת גן

אריאלה גפן -עורכת דין תאונות דרכים

20 שנות ניסיון והצלחה

אריאלה גפן עורכת דין תאונות דרכים

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, הינה המייסדת של משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים. במידה ונפגעת בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי בתחום, שיוודא כי תקבל את הפיצויים המקסימליים המגיעים לך. עורכת הדין לתאונות דרכים, אריאלה גפן, מובילה בתחום תביעות תאונות הדרכים והשיגה ללקוחותיה בקבלת פיצויים מרביים המגיעים להם על פי חוק.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות תאונות דרכים מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה עת שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים, כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל – ניסיו משפטי זה מעניק למשרד עורכי דין אריאלה גפן יתרון משמעותי בייצוג נפגעי תאונות דרכים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח אשר יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונות הדרכים.

למשרד נסיון רב בייצוג משפטי של נפגעי תאונות דרכים כתוצאה מתאונת דרכים לאחר ייצוג משפטי של מאות נפגעי תאונות דרכים או תאונות עבודת מול חברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל ונגד המוסד לביטוח לאומי שבמהלך השנים המשרד צבר ניסיון משמעותי וחזק שהביא להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים קשות וקלות שבגינם הלקוחות שלנו קיבלו פיצויי כספי מרבי מחברות הביטוח.

המשרד מקבל המלצות המלצות ושביעות רצון מעשרות לקוחות מרוצים מהמקצועיות, איכות וכמובן היחס האישי שכל לקוח זוכה ומקבל.

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

אודות המשרד

עורך דין תאונה דרכים – משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, עו"ד תאונת דרכים מומלצת מנהלת את משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים כאשר זקוקים לעו"ד תאונות דרכים או עורך דין תאונות דרכים או עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות, כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל – ניסיו משפטי זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

תחומי עיסוק

עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן

תאונות דרכים פגע וברח

קורקינט חשמלי תאונות אופניים חשמליים

 תאונות דרכים קורקינט חשמלי

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים קשות וקטלניות

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים הולכי רגל

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים | משרד עורכי דין תאונות דרכים | עורכי דין תאונות דרכים | עורך דין תאונות דרכים בתל אביב | עורך דין תאונות דרכים בהרצליה | עורך דין תאונות דרכים במרכז | עורך דין מומחה לתאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן


ייתכן ואתם מעוניינים לקבל פיצויים או להעריך את גובה הפיצויים עקב תאונת דרכים שקרתה לכם או למישהו מקרוביכם. כדי לקבל את המענה המיטבי בנושא יש לפנות לעורך דין תאונות דרכים ברמת גן שילווה אתכם לכל אורך התהליך ויכוון אתכם כיצד לפעול במקרים בהם נגרם לכם נזק בעקבות תאונת דרכים ברמת גן.

תאונות דרכים בישראל וכמובן גם ברמת גן זה אינו מחזה נדיר. תאונות דרכים מתרחשות כל הזמן ובכל מקום אך לא תמיד אנו יודעים כיצד לפעול לאחר תאונת הדרכים כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לנו. עורך דין תאונות דרכים הוא האדם הראשון אליו צריך לפנות אחרי הזמנת צוותים רפואיים או צוותי חירום לאחר תאונת הדרכים וזאת כדי לקבל הנחיות ברורות לגבי כל נושא המשתייך לקבלת הפיצויים המיטביים לאחר התאונה.

מדוע חשוב לבחור עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורכי דין, טובים ככל שיהיו, מתמחים במספר נושאים מצומצם. הסיבה לכך היא שכדי להתמקצע ולהיות מומחים בתחום מסוים נדרשות המון שנות ניסיון. מהסיבה הזאת עורך דין תאונות דרכים הוא מומחה בדיני תעבורה ולרשותו מוניטין רב שנים בתחום שמתפרש גם הוא להמון תתי נושאים. כדי לבחור את עורך דין תאונות דרכים ברמת גן בדרך הנכונה יש לבחון את הניסיון, הידע והמקרים בהם עורך דין תאונות דרכים הצליח לחלץ עבור הלקוחות שלו את הפיצויים המיטביים מחברות הביטוח.

 

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים ברמת גן


עורכי דין רבים היום מחזיקים באתרי אינטרנט משלהם או לחלופין רשומים באינדקס עורכי דין באינטרנט. כדי למצוא המלצות ומקרי הצלחה של עורכי דין תאונות דרכים צריך רק להקליד את המקרה עבורו תרצו לקבל שירות מעורך דין בשורת החיפוש באינטרנט. גם בפייסבוק תוכלו למצוא המון עורכי דין מומלצים על ידי לקוחותיהם או מכך שתעברו על מקרים שהם פרסמו בפוסטים ומוצגים בהצלחתם. עורך דין תאונות דרכים ברמת גן תוכלו למצוא כאן באתר בחיפוש פשוט מתוך מגוון רחב של עורכי דין מומלצים בתחום התעבורה ובתאונות דרכים.

סוגי תאונות דרכים

רבים חושבים שתאונת דרכים זו תאונה המתרחשת בין שני כלי רכב או יותר ובמקרים אלו הפיצויים מגיעים רק מחברות הביטוח, כל בעל רכב מחברת הביטוח אליה הוא משתייך. הרעיון הזה שגוי מכיוון שתאונות דרכים מתרחשות גם בין כלי רכב להולכי רגל ובין כלי רכב מנועיים (מכוניות / אוטובוסים / משאיות / אופנועים) לכלי רכב שאינם נחשבים מנועיים כגון אופניים או קורקינט חשמלי. למעשה, כל תאונה הקוראת בכביש ציבורי בין כלי רכב המבוטח בביטוח חובה לבין כל משתמש דרך אחר, כולל הולכי רגל, נחשבת כתאונת דרכים. נפגע תאונות דרכים שאין ברשותו ביטוח חובה כמו הולך רגל או רוכב אופניים חשמליים זכאים לקבל את הפיצויים על התאונה מביטוח החובה של בעל הרכב גם אם אינו אשם בתאונה.

כיצד לחשב את הפיצויים לאחר תאונת דרכים

חישוב פיצויים לאחר תאונת דרכים נקבע על פי מספר פרמטרים משתנים ולכן לא ניתן לתת תשובה חד משמעית או אפילו כללית בנושא, אך כן ניתן להעריך את גובה הפיצויים על ידי חישוב כל ההוצאות הרפואיות שנוצרו בעקבות תאונת הדרכים וזה כולל כמובן גם את הטיפולים הרפואיים, גם את עלויות התרופות וימי העבודה שהופסדו וגם את ההוצאות הנלוות על מוניות לבדיקות רפואיות, ימי אישפוז בבתי חולים ועלויות מטפלים ומסייעים בתקופת הנכות שנגרמה עקב התאונה גם אם הם בני המשפחה. מטרתה של חברת הביטוח היא לפצות במינימום האפשרי את נפגעי תאונת הדרכים ואף, במידת האפשר, לא לפצות בכלל. מנגד, מטרתו של עורך דין תאונות דרכים הוא לנצל את מרבית האפשרויות כדי להוכיח את גובה הפיצויים המקסימליים שמגיע לנפגע לקבל עקב התאונה. כמו כן, נזק עתידי כמו הפסד ימי עבודה בעקבות נכות שנגרמה עקב התאונה יחושב לפי משך תקופת הנכות המשוערת. אם הנכות הינה לצמיתות, הנכות תחושב עד גיל פרישה (65 לנשים, 67 לגברים).

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן – מקרה לדוגמה

תאונה בין רוכב אופניים בשדרות הצנחנים ברמת גן בשעת לילה מאוחרת לבין מונית: יחד עם בת זוגתו על קורקינט פרטי, השניים רכבו ללא קסדות על המדרכה, למרות שיש שביל אופניים לכל אורך הציר. בנקודה מסוימת, בה יש מעבר חצייה עם ירידה לכביש מהמדרכה הזוג ירדו מהמדרכה ועברו לנתיב הימני של הכביש ללא הסתכלות וללא האטה או עצירה. נהג מונית שנסע מטרים ספורים מאחוריהם, לא העלה בדעתו שהם יסטו מהמדרכה אל תוך הנטיב שלו, לא הספיק לבצע עצירה מוחלטת ולכן פגע בהם ברגע שנכנסו לו לנטיב. בני הזוג הוטחו על הכביש ונפצעו בדרגה בינונית. למרות שנהג המונית אינו אשם במקרה הזה, חברת הביטוח שלו אחראית לפצות את בני הזוג הרוכבים שנפגעו. הם קיבלו פיצוי בגובה הטיפולים הרפואיים, השכרת ציוד רפואי ותשלום עבור ימי העבודה שהפסידו בעקבות התאונה. במקרים כאלו, כדי לקבל את הפיצוי המירבי, חשוב להתפנות למרכז לרפואה דחופה הקרוב ביותר לקבלת טיפול רפואי וכדי לתעד זאת. יש לשמור את כל ההפניות, הקבלות והמרשמים במהלך הטיפול הרפואי ולפנות עימם לעורך דין תאונות דרכים ברמת גן לקבלת הנחיות להמשך טיפול במקרה.

 בתאונות דרכים כאשר היה מעורב רכב דו גלגלי כמו אופנוע או קטנוע לדוגמא חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין תאונת אופנוע מומלץ קרוב ככל שניתן לאירוע עצמו על מנת שתוכלו לקבל ייעוץ והכוונה נכונים כיצד לבנות את תיק התביעה

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

צרו קשר

We would be happy to help and advise if you have any questions or inquiries.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו 073-3752-766 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן