אריאלה גפן
עורך דין תאונה דרכים

אריאלה גפן עורכת דין

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים ומאות הצלחות עם לקוחות מרוצים

אנחנו מוכנים להלחם בשבילך

אני רוצה ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות - אין תשלום שכר טרחה, רק במידה ומנצחים

אריאלה גפן עורכת דין

אריאלה גפן
עורכת דין תאונת דרכים מומלצת

20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים

עורך דין תאונה דרכים

אני רוצה ייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות - אין תשלום שכר טרחה, רק במידה ומנצחים

משרד עורכי דין לתאונות דרכים עם ליווי אישי ואנושי שרואה את האדם

עורך דין תאונה דרכים – משרד עורכי דין אריאלה גפן הינו משרד מוביל בישראל בתאונות דרכים, עם השגת פיצויים כספיים ללקוחותינו עם למעלה מ- 100 מיליון שקל. העורכי דין שלנו ילחמו עבורך נגד חברות הביטוח ומוסדות המדינה החזקים שיינסו לדחות את התביעה שלכם או להעניק לך פיצוי כספי נמוך

+ 0
תיקים בבתי משפט
0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0 %
שרות ללקוח

להערכת סכום הפיצוי שמגיע לך השאירו פרטים וניצור קשר עימכם

אודות המשרד

עורך דין תאונה דרכים – משרד עורכי דין נזיקין שיילחם על הזכויות והפיצוי הכספי שמגיע לך ולבני משפחתך

משרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים.

אריאלה גפן, עו"ד תאונת דרכים מומלצת  מנהלת את משרד עורכי דין נזיקין המוביל בישראל בדיני נזיקין לרבות: תאונות דרכים, תאונת דרכים בדרך לעבודה, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות תלמידים, תאונות אופניים חשמליים כאשר זקוקים לעו"ד תאונות דרכים או עורך דין תאונות דרכים או עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

עו”ד אריאלה גפן, בעלת תואר במשפטים (LL.B) ובעלת רישיון עריכת דין משנת 2004 ומביאה עימה ניסיון משפטי רב בייצוג משפטי בתביעות נזיקין מורכבות כאשר את ניסיונה המשפטי בתאונות דרכים צברה כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות,  כמו כן בהמשך דרכה המקצועית הייתה עורכת דין בכירה במשרדי עורכי הדין המובילים והחזקים בישראל –  ניסיו משפטי זה מעניק למשרד יתרון משמעותי בייצוג תובעים בזכות ראייה משפטית רחבה ומעמיקה ביותר והבנת דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח שממונפת לטובת ייצוג תובעים בהצלחה רבה.

עורכת הדין אריאלה גפן, עוסקת בתחום תאונות הדרכים זה יותר מ-20 שנה ומאחוריה אלפי תביעות תאונות דרכים קשות ומורכבות שבהן הצליחה באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקי נזיקין\תאונות דרכים מורכבים וקשים.
המשרד צבר מומחיות רבה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח הגדולות והשגת פיצוי כספי מרבי עבור לקוחותיו שנפגעו בתאונות דרכים. 

המשרד מצליח הודות להיכרות המעמיקה של עורכת הדין עם חברות הביטוח הגדולות בארץ מה שמאפשר ערך מיידים ביצירת תמונה מלאה של הפיצוי הכספי מול הנזק.

המשרד מנוהל על ידי עורכת הדין אריאלה גפן ושותפיה, עורך הדין דויד צ'יפרוט וחגי פישר אשר הקימו את המשרד  צ'יפרוט – פישר ושות' בשנת 1998 ועימם ניסיון משפטי רב בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות, בבית הדין לעבודה, בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון

המשרד פועל למען לקוחותיו במקצועיות ללא פשרות עם יחס אישי לכל אורך ההליך המשפטי החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות דרכים או רשלנות רפואית, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות. 

לקוחות ממליצים עלינו בגוגל

עורך דין תאונה דרכים מומלץ

תחומי עיסוק

עורך דין מומלץ לתאונות דרכים בתל אביב - עו"ד אריאלה גפן

תאונות דרכים פגע וברח

קורקינט חשמלי תאונות אופניים חשמליים

 תאונות דרכים קורקינט חשמלי

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים קשות וקטלניות

משרד עורכי דין תאונות דרכים

תאונות דרכים הולכי רגל

עורך דין תאונה דרכים

במידה ונפגעת בתאונת דרכים, עורכת הדין אריאלה גפן תייצג אותך באופן אישי ומקצועי ביותר מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי ופוליסות ביטוח אישיות.

עו"ד אריאלה גפן מביאה איתה מעל ל- 20 שנות ניסיון ולאחר שייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתאונות דרכים ניסיון משפטי זה מקנה למשרד יתרון משמעותי וחסר תקדים, שבו תדע עורכת הדין אריאלה גפן לבנות אסטרטגיית פעולה אשר יגדילו את סיכויי ההצלחה של התביעה ויבטיחו את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

לפנייה אישית ללא התחייבות\תשלום ניתן לפנות לאריאלה גפן באופן אישי לקבלת ייעוץ משפטי

עורך דין תאונה דרכים

עורך דין תאונות דרכים | משרד עורכי דין תאונות דרכים | עורכי דין תאונות דרכים | עורך דין תאונות דרכים בתל אביב | עורך דין תאונות דרכים בהרצליה | עורך דין תאונות דרכים במרכז | עורך דין מומחה לתאונות דרכים

עורך דין תאונה דרכים מומלץ – תאונות הדרכים במדינת ישראל הן קשות וקטלניות ביותר ואף גובות מדי שנה נפגעים ופצועים רבים, לצערנו הרב חלק מנפגעי תאונות הדרכים מוצאים את מותם בתאונות קטלניות. לפי נתוני הרלב"ד כ 349- אנשים נהרגו בשנת 2019, או כתוצאה ממנה. הפצועים, סובלים מפגיעות פיזיות ונפשיות קשות שחלקם נותרים עם נכות גבוהה למשך כל ימי חייהם ואחרים נותרים עם פגיעות גופניות הגורמות להגבלה בתנועות הגוף, אובדן שכר עבודה, אובדן ימי עבודה וכיוצב'. 

מכאן, בתאונות דרכים על כל נפגע לדעת כי במסגרת חוק הפלת"ד (חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים) ישנו הסדר של אחריות מוחלטת המסדיר את הפיצוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לנפגע כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים על מנת להבטיח שכל נפגע בתאונת דרכים יפוצה וזאת ללא שאלת האשמה בתאונת הדרכים. 

כמו כן, חשוב לציין כי על פי פקודת ביטוח רכב מנועי התש”ל-1970 כל כלי רכב בישראל חייב להיות מבוטח בפוליסת ביטוח חובה שנועדה לכסות נזקי גוף במידה אם בעל הרכב או נוסעיו או הולך רגל נפגעו בתאונת דרכים.

חובת פוליסה

 2 (א)  בכפוף להוראות פקודה זו, לא ישתמש אדם – ולא יגרום ולא יניח שאדם אחר ישתמש – ברכב מנועי, אלא אם יש על שימושו שלו או של האדם האחר באותו רכב פוליסה בת-תוקף לפי דרישותיה של פקודה זו.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

שאלות נפוצות למשרד בענייני תאונות דרכים

סעיף 1 לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975 מגדיר "תאונת דרכים":

"מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;"

יודגש, חוק זה נועד לפצות את הנפגע בתאונת הדרכים ללא קשר לשאלת אשמתו בתאונת דרכים או לא, מכאן גם אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם אשמים לכאורה עדיין תהיו זכאים לקבלת פיצויים כספיים, כאשר פיצויים אלה משולמים על ידי חברת הביטוח שהנהג היה מבוטח בה.

לפגישת הייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים יהיה עליכם להמציא את המסמכים רפואיים מבית החולים, קופת חולים או כל מסמך רפואי אחר, כמו כן חשוב להביא את רישיון הנהיגה במועד התאונה, תעודת ביטוח חובה, אישור משטרה ובנוסף אם ישנם מסמכים נוספים אחרים שהינם חשובים לפגישה עם עורך דין תאונות דרכים על מנת להכין את התביעה המשפטית כנגד חברת הביטוח.

במסגרת חוק הפלת”ד (חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים) ישנו הסדר  של אחריות מוחלטת המסדיר את הפיצוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לנפגע כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים על מנת להבטיח שכל נפגע בתאונת דרכים יפוצה ללא שאלת האשמה.

במשרד עורכי דין אריאלה תשלום שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים מבוסס על פי הצלחתנו בתביעה, כלומר ככל והלקוח זוכה בתביעה אנו גובים את התשלום ע"פ אחוזים מהתיק, במקרה ואין זכייה בתיק – אין תשלום שכר טרחה.

יודגש, כי שכר הטרחה עבור העורך המטפל בתיק נפגעתי תאונות דרכים מוגבל על ידי לשכת עורכי הדין כפי שיפורט להלן:

בהגשת תביעת פיצויים לנפגע תאונת דרכים אשר משרדנו מגיע להסדר פשרה עם חברת הביטוח ללא פניה לבית המשפט, ניתן לדרוש שכר טרחה בגובה של כ- 8% מתוך הסכום הכספי שאתם תקבלו וזאת בתוספת מע”מ.

בהגשת תביעת פיצויים לנפגע תאונת דרכים אשר משרדנו מגיע להסדר פשרה עם חברת הביטוח כאשר משרדנו הגיש תביעה לבית המשפט והחל לנהל את התיק בבית המשפט, ניתן לדרוש שכר טרחה בגובה של כ- 11% מתוך הסכום הכספי שאתם תקבלו וזאת בתוספת מע”מ.

בהגשת תביעת פיצויים לנפגע תאונת דרכים והסתיים בפסק דין, ניתן לדרוש שכר טרחה בגובה של כ- 13% מתוך הסכום הכספי שאתם תקבלו וזאת בתוספת מע”מ.

במקרה של תאונת דרכים חברות הביטוח בישראל מפעילות חוקרים פרטיים שמטרתם העיקרית היא לפגוע בתיק התביעה על ידי תיעוד התובעים ומציאת כשלים במקרה של המבוטח ו\או בתיעוד מקורבי הנפגע על מנת לקבל גירסא לעניין התאונה.

יודגש,  על החוקרים הפרטיים בישראל מוטל איסור התחזות וחובה עליהם להציג את שמם, לא זו אלא אף זו אם אתם מיוצגים על ידי עורך דין אסור לחברת הביטוח ו\או לחוקר הפרטי ליצור עמכם קשר שכן אתם מיוצגים.

כיום, פרק הזמן אשר עומד לרשותך במקרה ונפגעת בתאונת דרכים עומד על שבע (7) שנים מיום אירוע התאונה, ומכאן יש לך את הזכות להגיש תביעת תאונת דרכים אם נגרם לך נזק גוף או רכוש. יודגש, משרדנו מנהל מו"מ עם חברות הביטוח על מנת להגיע להסדר בעניין הפיצויים, אך מו"מ זה אינו מונע את ההתיישנות בתאונת דרכים.

חשוב לציין, כי במקרה כי אם ביום קרות התאונה היו מעורבים נפגעים קטינים מתחת לגיל 18, אזי המועד לתחילת תקופת ההתיישנות מתחיל מיום הגעת הנפגע גיל 18. לדוגמא – תינוק בן שנה שנפגע בתאונת דרכים, יהיה רשאי להגיש תביעה נזיקית עד גיל 25.

צרו קשר

We would be happy to help and advise if you have any questions or inquiries.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו 073-3752-766 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך

מתי תוגש תביעת תאונת דרכים לאחר תיקון דרך או טיפול ברכב? עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים תדון בשאלות האם אירועי תאונות מסוימים שבו נגרמו לנהג או לנוסעי ברכב נזקי גוף בזמן "תיקון דרך" או "טיפול דרך" ייחשבו כ-"תאונת דרכים" ? האם תאונת דרכים בשל תיקון דרך או טיפול ברכב תהיה מכוסה על ידי פוליסת ביטוח החובה של הרכב?

small_c_popup.png

אריאלה גפן - משרד עורכי דין

נפגעתם בתאונת דרכים? אולי אתם זכאים לפיצוי כספי

אנא מלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

small_c_popup.png
עורך דין תאונות דרכים

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אם נפגעת או נפצעת מגיע לך פיצוי כספי.

השאירו פרטים להערכת הפיצוי הכספי שמגיע לך ועורכת הדין אריאלה גפן תיצור קשר בהקדם

דילוג לתוכן